№90-р від 6 квітня 2018 року Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку виконавчого комітету Самбірської міської ради Львівської області на 2018рік.
У к р а ї н а
Львівська область
м.Самбір
Розпорядження
Міського голови
від 06 квітня 2018р. № 90-р
|
Відповідно до статті 56 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. №996-Х1V, Типового положення з бухгалтерської служби бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011р.№59, положень Національних (стандартів) бухгалтерського обліку у бюджетній установі, Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, який введено в дію наказом Міністра фінансів України від 31.12.2013р. № 1203 та з метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку у виконавчому комітеті Самбірської міської ради Львівської області, своєчасного надання достовірної інформації у фінансовій звітності, керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Затвердити такі положення облікової політики:
1.1 Форма бухгалтерського обліку:меморіально-ордерна.
1.2 Підстава для відображення операції в бухгалтерському обліку-первинний документ, який фіксує факт здійснення операції та складається під час її здійснення. Оформлення та подання первинних документів відбувається відповідно до вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995р.№88.
1.3 Застосувати робочий план рахунків бухгалтерського обліку ,затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 01.01.2017р.
1.4 До складу основних засобів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект)перевищує 6000(шість) тисяч гривень без урахування податку на додану вартість.
1.5 Об’єкти основних засобів та нематеріальних активів на дату балансу не переоцінювати. Проведення переоцінки проводити за розпорядженням міського голови інвентаризаційною комісією по видах основних засобів.
1.6 Інвентаризацію майна проводити щорічно станом на 01 листопада (01грудня), нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи здійснювати 1 раз в рік шляхом відображення у відомості нарахування амортизації.
1.7 При розрахунку вартості, яка амортизується, ліквідаційна вартість основних засобів прирівнювати до нуля.
1.8 Вибуття необоротних активів здійснювати у порядку , визначеному та на підставі актів про списання, актів приймання –передачі.
1.9 Списанню підлягають необоротні активи безоплатно передані іншій установі чи організації, непридатні для подальшого використання.
1.10 Для організації та збереження контролю за збереженням необоротних активів кожному об’єкту присвоювати інвентарний номер.
1.11 Відповідальними за зберігання необоротних активів у виконавчому комітеті є матеріально – відповідальні особи, з якими укладено договори про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.
1.12 За зберігання та використання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар, що знаходиться в службових кабінетах несуть відповідальність керівники відділів.
1.13 Аналітичний облік запасів здійснювати з використанням форм, затверджених наказом Держказначейства «Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання» від 18.12.2000р. №130.
1.14 Списання пального здійснювати на підставі подорожніх листів за фактичною витратою, але не більше встановлених норм витрат.
1.15 Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами вести окремо за кожним дебітором та кредитором в розрізі кодів економічної класифікації, за кожною операцією, що підтверджена документом (платіжним дорученням, рахунком, договором, актом виконаних робіт, видатковими накладними тощо).
1.16 До об’єктів позабалансового обліку відносити товарно-матеріальні цінності, прийняті від сторонніх організацій за договором оренди або безоплатного користування, товарно-матеріальні цінності, прийняті на відповідальне зберігання, бланки суворого обліку.
1.17 Підставою для взяття на поза баланс матеріальних цінностей від сторонніх організацій є договори оренди та договори безоплатного користування, акти приймання –передачі.
1.18 Відповідальними за підготовку, оформлення та укладання договорів та додатків до них (видатки на які передбачені кошторисом установи)призначаються начальники відділів, які ініціюють покупку.
1.19 Договори укладаються із урахуванням вимог Господарського кодексу України,цивільного кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про здійснення державних закупівель», Закону України «Про публічні закупівлі».
1.20 Для надання на затвердження міським головою договори візуються цими посадовими особами та обов’язково погоджуються з начальником відділу фінансування та бухгалтерського обліку, начальником юридичного відділу. Контроль за виконанням умов договору (приймання наданих послуг, виконаних робіт, придбання товарно-матеріальних цінностей )покладається на начальників відділ, в ведення яких буде предмет договору.
1.21 Начальник відділу фінансування та бухгалтерського обліку відносно роботи з договорами несе відповідальність в межах бюджетного законодавства.
1.22 Службові поїздки для виконання службових доручень оформлюються як службові відрядження .Підставою є розпорядження міського голови.
1.23 Дозволяється направляти працівника у відрядження без виплати авансу.
1.24 На підставі поданого авансового звіту, при наявності підтвердних документів (телефонограми, лист-запрошення )працівнику оплачуються понесені витрати .
1.25 Оплату праці працівників виконавчого комітету Самбірської міської ради Львівської області здійснювати на підставі штатного розпису та колективного договору в межах бюджетних асигнувань, підставою для нарахування заробітної плати є табелі обліку робочого часу, кадрові розпорядження про призначення та звільнення працівників, розпорядження про відпустки, преміювання , листи з тимчасової втрати працездатності тощо.
1.26 Виплату заробітної плати службовцям виконавчого комітету за першу половину місяця проводити 16 числа, за другу половину місяця 01 числа наступного місяця.
1.27 У разі коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітну плату виплачувати напередодні.
1.28 Підшивку первинних документів за звітний місяць, квартал, рік здійснювати по мірі їх накопичення .
1.29 Відділу фінансування та бухгалтерського обліку (Н.Наконечна) у роботі керуватись наказом про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку.
1.30 Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови І.Несторака.
Міський голова Юрій Гамар