Актуальна інформація для керівників підприємств, установ, організацій, що здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги , уповноважених представників ОСББ, ЖБК.
Управління соціального захисту населення Самбірської міської ради інформує:
Відповідно до пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2022 р. № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» (далі – постанова № 1041) Міністерству розвитку громад та територій, Міністерству енергетики разом з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, місцевим органам виконавчої влади разом з органами місцевого самоврядування було доручено забезпечити реєстрацію до 1 січня 2023 р. управителями багатоквартирного будинку, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку, виконавцями комунальних послуг електронних кабінетів на офіційному веб-сайті Пенсійного фонду України (ПФУ) для надання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг.
13 червня 2023 року Урядом прийнято постанову КМУ № 601 «Про реалізацію експериментального проекту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (далі – постанова № 601). Відповідно до пункту 6 постанови №601 доручено зокрема Міністерству розвитку громад, територій та інфраструктури, Міністерству енергетики разом з органами місцевого самоврядування, управителями багатоквартирних будинків, виконавцями комунальних послуг, іншими підприємствами, установами і організаціями, що здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги, за запитом ПФУ забезпечити подання протягом п’яти робочих днів інформації/відомостей, необхідних для призначення житлових субсидій населенню, в електронній формі через особистий кабінет виконавця комунальних послуг.
Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, що здійснюють нарахування внесків/платежів на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та комунальних послуг, забезпечують подання такої інформації/ відомостей в електронній формі через особистий кабінет ОСББ, ЖБК на веб-порталі електронних послуг ПФУ за наявності технічної можливості, за відсутності – відомості подаються у паперовій формі до територіального органу ПФУ для внесення до засобів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Враховуючи викладене, зважаючи на важливість питання соціального захисту малозабезпечених верств населення та з метою своєчасного і в повному обсязі надання житлових субсидій громадянам, просимо керівників підприємств, установ, організацій, що здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги а також уповноважених представників ОСББ, ЖБК, які на сьогодні не зареєстрували свої електронні кабінети, у найкоротші терміни вжити заходів необхідних для виконання вищенаведених вимог пунктів 6 постанов № 1041 та № 601 та здійснити реєстрацію електронних кабінетів на веб-порталі ПФУ. Окрім цього наголошуємо надавачам послуг на необхідності налагодження взаємодії з ПФУ на постійній основі.