ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕМ ЕКОПАК»
____________________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
____________________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕМ ЕКОПАК»
(ТОВ «СЕМ ЕКОПАК»)
Код ЕДРПОУ 34893917
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові __________________________________________________________________________________________
фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або
__________________________________________________________________________________________
серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання
Адреса: 81400, Львівська обл., Самбірський р-н, м. Самбір, вул. Промислова, 2/6
Генеральний директор: Рудковський Сергій Анатолійович
Контактний номер телефону: +38 (096) 925-86-58
E-mail: [email protected]
__________________________________________________________________________________________
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
__________________________________________________________________________________________особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планується «Виробництво паперової упаковки» на території виробничого майданчика ТОВ «СЕМ ЕКОПАК».
Планована діяльність провадиться на території виробничого майданчика за адресою: 81400, Львівська обл., Самбірський р-н, м. Самбір, вул. Промислова, 2/6.
Виробничі потужності:
– Устаткування однієї коплексної лінії для виробництва паперової упаковки продуктивністю 45-50 млн. шт./рік при безперервному режимі роботи. Потужність переробки макулатури на однієї лінії складає 10,5 т/добу та 3150-3500 т/рік. Передбачається впровадження трьох ліній.
Характеристика планованої діяльності:
Сировиною для виробництва паперової упаковки є макулатура (паперова сировина).
Виробництво паперової упаковки з паперової сировини являється багатостадійним технологічним процесом, в якому можливо виділити наступні стадії:
– розпуск волокнистої паперової сировини – макулатури в гідророзбивачі з утворенням водно-паперової суспензії (макулатурної маси);
– очистка макулатурної маси від включень не волоконного характеру;
– формування виробів з очищеної макулатурної маси;
– сушка заготовок;
– сортування, укладання, пакування готової продукції в палети;
– транспортування палет до складу готової продукції до складу готової продукції.
Технічна альтернатива 1.
В якості технічної альтернативи 1 розглядалась комплексна лінія для виробництва паперової упаковки SEM TECH FT-6000.
Принцип технологічного процесу:
Стос сировини – макулатуру внутрішнім технологічним транспортом (навантажувачами) подають до транспортера завантаження гідророзбивача.
Перед подачею сировини на транспортер виробляється розпакування стосів і видалення пакувальних матеріалів, які згодом складуються і передаються стороннім організаціям в якості вторинної сировини.
Процес розпуску волокнистої маси ведеться в гідророзбивачі механічним способом (центробіжна сила) за допомогою води.
Підготовлена маса насосом перекачується в басейн розпущеної (неочищеної) маси.
Гідророзбивач працює циклічно.
Цикл готування чергової порції маси повторюється.
Очищення макулатурної маси.
З басейну розпущеної (неочищеної) маси маса насосом подається в центриклінер через патрубок живлення. Під дією відцентрової сили, інерційні сили і сили тяжіння тверді частки переміщаються в радіальному напрямку до стінки центриклінера. Більші і важкі частинки, витісняючи більш дрібні (легкі) частки потрапляють до камери збору непридатних включень.
Для забезпечення необхідного режиму роботи на сортування з басейну (оборотної води) центробіжним насосом подається оборотна вода.
З машинного басейну паперова маса насосом під постійним тиском подається в змішувальний пристрій вакуум – формувальної машини (ВФМ).
Керування процесом підготовки маси здійснюється з панелі, установленої на ВФМ, і може вестися як у ручному, так й в автоматичному режимі.
Надлишок оборотної води, що утвориться у формуючій частини ВФМ, повертається в систему оборотного водоспоживання і використовується повторно.
Використання ресурсів однією комплексною лінією для виробництва паперової упаковки:
Споживання води 12600 м3/рік
Електропостачання 550 кВт/год
Використання газу 1200000 м3/рік
Потужність переробки макулатури на однієї лінії складає 10,5 т/добу та 3150-3500 т/рік.
Передбачається впровадження трьох ліній.
Технічна альтернатива 2.
Альтернативним варіантом 2 розглядається встановлення потужної лінії «Hartmann», яка призначена для виготовлення виробів (литої тари) з макулатури для пакування продукції харчового та промислового призначення.
Принцип технологічного процесу схожий з технічною альтернативо. 1.
Але при встановленні потужної лінії «Hartmann», було виявлено наступне:
– система газопостачання потребувала б капітальної реконструкції, та збільшення потужності вдвічі;
– газоспоживання при встановлені нової лінії потребувало збільшення споживання газу в зрівнянні з технічною альтернативою 1 (до 2160000 м3/рік)
– водопостачання та водовідведення при встановлені нової лінії потребувало збільшення використання води в зрівнянні з технічною альтернативою 1 (до 75000 м3/рік)
– система енергозабезпечення- приєднана потужність складає 1200 кВт/год. Збільшення потужності також потребує реконструкції підстанції живлення підприємства.
Використання ресурсів однією лінією «Hartmann»:
Споживання води 75000 м3/рік
Електропостачання 1200 кВт/год
Використання газу 2160000 м3/рік
Потужність переробки макулатури на однієї лінії складає 4000 т/рік
Розглядалось впровадження трьох ліній.
Враховуючи вище сказане підприємство зупинилось на варіанті встановлення лінії SEM TECH FT-6000.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності:
Комплексні лінії для виробництва паперової упаковки, марки «SEM Tech FT-6000» будуть розташовані на території виробничого майданчика ТОВ «СЕМ ЕКОПАК» (кадастровий номер земельної ділянки: 4610900000:17:137:0018) за адресою: 81400, Львівська обл., Самбірський р-н, м. Самбір, вул. Промислова, 2/6, знаходиться в комунальній власності.
Земельна ділянка передана в оренду ТОВ «СЕМ ЕКОПАК» по договору оренди землі від 19.02.2021 року.
Площа ділянки 1,7353 га згідно договору оренди землі.
Цільове призначення земельної ділянки – 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості для обслуговування будiвлi виробничого комплексу. Додаткового відведення земельної ділянки під плановані об’єкти не передбачається.
територіальна альтернатива 1.
Ділянка ТОВ «СЕМ ЕКОПАК», призначена для виробництва «Виробництво паперової упаковки» з макулатури (паперової сировини). В залежності від типу застосованого оснащення виготовляються вироби для пакування продукції харчового та промислового призначення: яєчного лотка, піддонів для яблук, піддонів для динь, піддонів для ківі, контейнерів для овочів та ягід, утримувачів для пляшок та інших видів продукції. Ділянка знаходиться за адресою 81400 Львівська область, м. Самбір, вул. Промислова, 2/6.
Будівлі та споруди, розміщені на ділянці, не потребують змін для впровадження планованої діяльності.
Площа ділянки згідно договору оренди землі від 19.02.2021р. складає 1,7353 га за кадастровим номером 4610900000:17:137:0018, цільове призначення земельної ділянки – 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, для обслуговування будiвлi виробничого комплексу.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки планованою діяльністю передбачається виробництво паперової упаковки на існуючій земельній ділянці за наявним договором оренди землі та кадастровим номером, що відповідає її цільовому призначенню та вимогам протипожежних, санітарних та екологічних норм.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Впровадження виробництва паперової упаковки носить позитивний вплив на соціальне середовище. Соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає в забезпеченні населення додатковими робочими місцями та сплаті додаткових податків в місцевий бюджет. Варто відмітити, що 70% паперової упаковки, яку планується випускати, складає упаковка (паперовий лоток) для товарів, що мають істотну соціальну значущість (перелік товарів затверджений Постановою КМУ від 22.04.2020 р. №341), а саме Яйця курячі категорії С1. Паперовий лоток використовується безпосередньо на птахофабриках при зборі продукції (курячого яйця) для транспортування в торгівельні мережі, оскільки інші варіанти збору курячих яєць приводять до псування та знищення продукції. Відсутність паперового лотка може привести до нестачі або повного припинення поставок такого продукту, як яйце, у торгівельні мережі області.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Виробничі потужності:
Продуктивність однієї комплексної лінії по виробництву паперової упаковки складає 45-50 млн. шт/рік при безперервному режимі роботи. Відповідно продуктивність трьох ліній складе 135-150 млн. шт/рік.
Потужність переробки макулатури та виробництва паперової упаковки на однієї комплексної лінії по виробництву паперової упаковки складає 10,5 т/добу та до 3500 т/рік. Відповідно потужність переробки макулатури на трьох лініях складає 31,5 т/добу та 9450-10500 т/рік.
Загальна площа ділянки виробництва складатиме 1,7353 га.
Площа виробничого приміщення, де планується розміщення комплексних ліній по виробництву паперової упаковки складає 2024,5 м2 .
Енергозабезпечення цеху буде забезпечене трьома трансформаторами ТМГ-630/10У1, потужністю 630кВа 50Гц.
Водопостачання забезпечене Дозволом на спеціальне водокористування № 179/ЛВ/49д-22 від 27.12.2022 року.
Забезпечення стисненим повітрям тиском 6,0–7,5 Бар здійснюється гвинтовими компресорами. Передбачені два повітрозбірника, об’ємом V = 8м3 та V = 4м3.
Забезпечення природним газом сушильних установок комплексних ліній по виробництву паперової упаковки буде здійснюватися від мереж газопостачання, згідно проекту газифікації об’єкту: “Реконструкція газової мережі з встановленням додаткового газового обладнання” за адресою: Львівська обл. м. Самбір, вул. Промислова, 2/6, який відповідає наступним нормативним документам:
- ДБН В.2.5-20-2018 «Газопостачання»;
- НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»;
- Постанова НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 року “Про затвердження Кодексу
- газорозподільних систем”
- ДБН В.2.5-77:2014 «Котельні».
Розробник проекту проектно-кошторисний відділ АТ «Львівгаз».
Водовідведення від технологічного процесу буде відбуватися в систему оборотного водопостачання. Водовідведення від питних і санітарно-гігієнічних потреб буде відбуватися в міську водопровідно-каналізаційну мережу.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
На період проведення робіт з встановлення обладнання
– по забрудненню атмосферного повітря – необхідність дотримання значень гранично-допустимих концентрацій (гігієнічних нормативів) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі санітарно-захисної зони;
– по утворенню виробничих відходів – організація тимчасових місць зберігання і дотримання вимог у сфері поводження з відходами згідно класів небезпеки;
– по шумовому навантаженню – дотримання дозволених санітарних норм акустичного забруднення на межі житлової забудови;
– прямий вплив на ґрунти, поверхневі і підземні води відсутній.
Планована діяльність (на період експлуатації):
- по забрудненню атмосферного повітря – необхідність дотримання встановлених нормативів допустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел, затверджених наказом № 309 Мінприроди України від 27.06.2006р.; необхідність дотримання значень гранично-допустимих концентрацій (гігієнічних нормативів) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі санітарно-захисної зони
- по утворенню виробничих відходів – мінімізація їх утворення і максимально можливе використання у виробничому процесі;
- по шумовому навантаженню – дотримання дозволених санітарних норм акустичного забруднення на межі житлової забудови;
- по ґрунту, поверхневим та підземним водах – відсутність на них прямого впливу;
- по загальним санітарним нормам – санітарні розриви при забудові міських територій;
- розмір санітарно-захисної зони;
- протипожежні розриви між будівлями та спорудами;
- використання земельної ділянки відповідно до цільового та функціонального призначення;
- розміщення планованої діяльності в межах землевідводу
щодо технічної альтернативи 2
те саме, що і для технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1
межі землевідведення, вплив на межі селітебної зони, розмір санітарно-захисної зони, протипожежні режими між будівлями і спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається, оскільки планованою діяльністю передбачається виробництво паперової упаковки на існуючій земельній ділянці за наявним договором оренди земельної ділянки та кадастровим номером, що відповідає її цільовому призначенню та вимогам протипожежних, санітарних та екологічних норм
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Додаткового відведення земельних ділянок під об’єкт планованої діяльності не передбачається.
Проектне рішення передбачає встановлення нового устаткування та його експлуатації в існуючому приміщені виробничої будівлі.
Виробничі будівлі та споруди для розміщення нового устаткування знаходяться у приватній власності.
Під’їзна дорога існуюча, з твердим покриттям. Внутрішні проїзди, розвороти для автомобільного транспорту з асфальтобетону з установленими бортовими бетонними каміннями існують и не потребують змін.
Передбачається організація майданчика з твердим бетонним покриттям для зберігання макулатури (склад макулатури) на місті існуючих проходів між виробничими будинками і спорудами.
Плановані ділянки озеленення не потребують.
щодо технічної альтернативи 2
те саме, що і для технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1
провадження планованої діяльності згідно договору оренди земельної ділянки
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається, оскільки планованою діяльністю передбачається виробництво паперової упаковки на існуючій земельній ділянці за наявним договором оренди земельної ділянки та кадастровим номером, що відповідає її цільовому призначенню та вимогам протипожежних, санітарних та екологічних норм.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Джерелами потенційного впливу на навколишнє середовище є:
- димова труба, через яку відпрацьовані гази від сушильних камер комплексних ліній по виробництву паперової упаковки, викидаються в атмосферу;
- період встановлення: організація майданчика з твердим бетонним покриттям для зберігання макулатури (склад макулатури), ДВЗ автотранспорту, зварювальні, газорізальні, фарбувальні роботи.
Коротка характеристика впливів при встановленні та експлуатації об’єкту:
- на геологічне середовище – відсутній;
- на повітряне середовище – в процесі діяльності об’єкту можливі викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря: оксид вуглецю, оксиди азоту (оксид та діоксид азоту) у перерахунку на діоксид азоту, діоксид сірки (діоксид та триоксид) у перерахунку на діоксид сірки, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом, вуглеводні насичені С12-С19,, метан, парникові гази (діазоту оксид; вуглекислий газ);залізо та його сполуки в перерахунку на залізо; манган та його сполуки в перерахунку на діоксид мангану та інші викиди від зварювальних та газорізальних робіт, леткі органічні сполуки від фарбувальних робіт.
- на клімат та мікроклімат – відсутній;
- на водне середовище – планована діяльність не передбачає забруднення водного середовища. Підготовка макулатурної, паперової маси передбачають максимально можливе використання оборотної води, що містить паперове волокно, на розбавлення паперової маси, на розпуск макулатури і підготовку макулатурної маси. Промислових стоків від технологічного процесу не передбачається. Господарсько-побутові стоки поступають до міської каналізації. Поверхневі стоки (дощові і талі води) планується збирати у резервуари для накопичення стоків (2шт.35м3), далі передбачається використання зібраних поверхневих стоків в технологічному циклі. Оскільки реконструкція проводиться в межах існуючого земельного відводу додаткової кількості поверхневих стоків не утворюється;
- на техногенне середовище – відсутній;
- на соціальне середовище – соціальна організація прилеглих територій та діяльність житлово-цивільних об’єктів в ході запланованої діяльності не порушяться;
- на рослинний та тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території не виявлено;
- на ґрунт – незначним джерелом забруднення може стати будівельне сміття та паливо-мастильні матеріали від роботи будівельних механізмів при організації та облаштуванні майданчика для зберігання макулатури. З метою запобігання негативного впливу на ґрунт проектом передбачається оснащення майданчиків контейнерами для побутових та будівельних відходів і подальшої передачі спеціалізованій організації згідно договору.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі на території здійснення планової діяльності по вул. Промислова, 2/6, м. Самбір, Львівської області.
щодо технічної альтернативи 2
те саме, що і для технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1
прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні, і територіальні обмеження згідно діючих нормативних документів.
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається, оскільки планованою діяльністю передбачається виробництво паперової упаковки на існуючій земельній ділянці за наявним договором оренди земельної ділянки та кадастровим номером, що відповідає її цільовому призначенню та вимогам протипожежних, санітарних та екологічних норм
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Планована діяльність: «Виробництво паперової упаковки» на території виробничого майданчика ТОВ «СЕМ ЕКОПАК» за адресою: 81400, Львівська обл., Самбірський р-н, м. Самбір, вул. Промислова, 2/6 належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із ст. 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля ” п. 9 ч. 3 ст. 3 (Підприємства … паперової промисловості продуктивністю понад 1 тонну на добу: з промислового виробництва і переробки паперу та картону з будь-якої сировини).
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
- підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
- проведення громадського обговорення планованої діяльності;
- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля, інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»
________________________________________________________________________________________________(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається
____ Департаментом захисту довкілля Львівської обласної державної адміністрації
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департаменту екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації за адресою: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98.тел./факс (032) 238-73-83,
E-mail: [email protected] – Війтик Оксана Григорівна
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)