№125 від 24 квітня 2018 року Про затвердження в новій редакції складу адміністративної комісії та Положення про неї
Самбірська міська рада
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 24 квітня 2018 року № 125
м. Самбір
Про затвердження в новій редакції складу адміністративної комісії та Положення про неї
У відповідності до пп.4 п. «б» ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку з кадровими змінами, виконавчий комітет Самбірської міської ради
В И Р І Ш И В:
- Затвердити склад адміністративної комісії при виконавчому комітеті Самбірської міської ради в новій редакції згідно з додатком 1.
- Затвердити Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Самбірської міської ради в новій редакції згідно з додатком 2.
- Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 18 липня 2017 року № 149 «Про затвердження в новій редакції складу адміністративної комісії та Положення про неї».
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету І. Войтка.
Міський голова Юрій Гамар
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від 24 квітня 2018 року № 125
С К Л А Д
адміністративної комісії
І. Несторак | перший заступник міського голови,
голова комісії;
|
І.Войтко | керуючий справами виконавчого комітету,
заступник голови комісії;
|
М.Янів | головний спеціаліст юридичного відділу,
відповідальний секретар комісії; |
Члени комісії :
|
|
М.Бліха | заступник начальника відділу з житлових питань та майна
територіальної громади; |
С.Кілик | заступник начальника Самбірського відділу поліції ГУ НП у Львівській області (за згодою);
|
Р.Барна | депутат міської ради (за згодою);
|
Х.Шпак | член виконавчого комітету (за згодою). |
Керуючий справами виконавчого комітету Ігор Войтко
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
від 24 квітня 2018 року № 125
ПОЛОЖЕННЯ
про адміністративну комісію
при виконавчому комітеті Самбірської міської ради
Завдання адміністративної комісії, порядок її утворення і діяльності
Завданням адміністративної комісії є розгляд справ про адміністративні правопорушення, виховання громадян в дусі точного і неухильного додержання законів України, чесного ставлення до державного і громадського обов’язку, поваги до прав, честі і гідності громадян, а також запобігання вчиненню нових правопорушень, як самими правопорушниками, так і іншими особами.
- Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством, виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням.
3.Адміністративна комісія утворюється при виконавчому комітеті Самбірської міської ради.
4.Адміністративна комісія діє в складі голови, заступника голови, секретаря і не менше як 4 членів комісії.
До складу комісії можуть входити депутати міської ради, начальники, спеціалісти відділів та управлінь виконавчого комітету міської ради, представники підприємств тощо.
До складу адміністративної комісії не можуть входити представники державних органів та органів місцевого самоврядування, службові особи яких, мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, а також працівники органів прокуратури, суду та адвокати.
Здійснення поточної роботи і контролю за виконанням постанов комісії в адміністративній комісії при виконавчому комітеті міської ради виконує відповідальний секретар комісії.
- Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, законами України, актами Президента України, Кабінету міністрів України, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови і цим Положенням.
6.Адміністративна комісія організовує облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення.
Адміністративна комісія, встановивши при розгляді конкретних справ або в результаті узагальнення практики їх розгляду причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень, вносить у відповідний державний орган, громадську організацію пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов.
Не пізніше, як у місячний строк по пропозиції має бути вжито необхідних заходів і про результати повідомлено адміністративну комісію.
- Діловодство в справах, що розглядаються адміністративною комісією, ведеться відповідно до вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, цього Положення та інших актів законодавства про адміністративні правопорушення.
- Справа, що заводиться адміністративною комісією, повинна містити протокол про адміністративне правопорушення, протокол засідання і постанову комісії, дані про сповіщання осіб, які беруть участь у справах, про день і час засідання комісії, вручення або надіслання постанови особі, щодо якої її винесено, хід і результати її виконання та інші документи у цій справі.
- Голова адміністративної комісії, а під час його відсутності – заступник голови:
1) керує роботою комісії, несе відповідальність за виконання покладених на комісію завдань;
2) головує на засіданнях комісії;
3) забезпечує регулярне проведення засідань комісії, визначає коло питань, що належить розглянути на черговому засіданні;
4) вживає заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів адміністративної комісії;
5) підписує протокол і постанову комісії по справі про адміністративне правопорушення.
- Секретар адміністративної комісії:
1) здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративне правопорушення;
2) вирішує організаційні питання проведення засідання комісії;
3) веде по справах, що розглядаються комісією, протоколи засідань комісії;
4) разом з головою комісії підписує протокол і постанову комісії по справі про адміністративне правопорушення;
5) веде діловодство комісії, облік розглянутих справ про адміністративне правопорушення, забезпечує збереження цих справ.
11.Технічне обслуговування та матеріально-технічне забезпечення адміністративної комісії покладається на виконавчий комітет міської ради.
- Адміністративна комісія користується штампом і печаткою виконавчого комітету міської ради.
- II. Порядок розгляду справ про адміністративне правопорушення
13.Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративне правопорушення, зазначені в статті 218 КУпАП.
14.Підставою для розгляду адміністративною комісією справи є протокол про адміністративне правопорушення, складений у встановленому порядку уповноваженою на те посадовою особою або представником громадської організації відповідно до статті 255 КУпАП.
15.Засідання комісії є правомочним при наявності не менше, як половини від загального складу комісії.
16.Справи про адміністративні правопорушення розглядаються адміністративною комісією за місцем проживання порушника.
- Справи розглядаються відкрито.
18.Справа розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
19.При підготовці до розгляду справи секретар адміністративної комісії вирішує такі питання:
1) чи належить до компетенції адміністративної комісії розгляд даної справи;
2) чи правильно складений протокол та інші матеріали справи;
3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали.
20.Розгляд справи розпочинається з оголошення складу адміністративної комісії, яка розглядає дану справу.
Головуючий або секретар на засіданні адміністративної комісії оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, відповідно до статей 268-274 КУпАП їх права і обов’язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення. На засіданні заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання.
21.Адміністративна комісія при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язана з’ясувати:
1) чи було вчинено адміністративне правопорушення;
2) чи винна дана особа в його вчиненні;
3) чи підлягає вона адміністративній відповідальності;
4) чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність;
5) чи заподіяно майнову шкоду;
6) інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
22.При розгляді кожної справи про адміністративне правопорушення ведеться протокол, в якому зазначаються:
1) дата засідання;
2) найменування і склад присутніх членів комісії;
3) зміст справи, що розглядається;
4) пояснення осіб, які беруть участь у розгляді справи;
5) відомості про оголошення прийнятої постанови.
Протокол засідання адміністративної комісії підписується головуючим на засіданні і секретарем.
23.За вчинення правопорушень адміністративна комісія накладає адміністративні стягнення.
При вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення адміністративна комісія накладає його в межах, установлених відповідною статтею Кодексу України про адміністративні правопорушення та іншими актами, які передбачають відповідальність за адміністративні правопорушення.
При накладенні стягнення адміністративна комісія враховує характер вчиненого правопорушення, особу порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність.
Якщо одночасно розглядаються дві або більше справ про вчинення однією особою кількох порушень, адміністративна комісія накладає стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.
Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше, як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні – два місяці з дня його виявлення.
24.Постанова комісії повинна містити:
1) найменування адміністративної комісії, яка винесла постанову;
2) дату розгляду справи;
3) відомості про особу щодо якої розглядається справа;
4) викладення обставин, установлених при розгляді справи;
5)зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення;
6) прийняте по справі рішення.
Якщо при вирішенні питання про накладення стягнення за адміністративне правопорушення одночасно вирішуються питання про відшкодування винним майнової шкоди, то в постанові по справі зазначається розмір шкоди, що підлягає стягненню, порядок і строк її відшкодування.
Постанова адміністративної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.
Постанова підписується головуючим на засіданні і секретарем комісії.
25.Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи. Копія постанови вручається правопорушнику під розписку. У разі, якщо копія постанови висилається, про це робиться відповідна відмітка у справі.
26.Постанова адміністративної комісії може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою щодо якої її винесено, потерпілим у виконавчий комітет Самбірської міської ради або Самбірський міськрайонний суд. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом, правомочним розглядати скаргу.
27.Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення є обов’язковою для виконання державними і громадськими органами, підприємствами, установами, організаціями і громадянами.
28.Постанова адміністративної комісії про накладення адміністративного стягнення звертається до виконання відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Керуючий справами виконавчого комітету Ігор Войтко