№6 Про впровадження системи електронних закупівель та забезпечення прозорості і відкритості процедури закупівель товарів, робіт, послуг
|
Самбірська міська рада
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХV позачергова сесія VII демократичного скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 18 жовтня 2016 року № 6
Про впровадження системи електронних закупівель та забезпечення прозорості і відкритості процедури закупівель
товарів, робіт, послуг
Керуючись п.4 ч.1 ст.26, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» приймаючи до уваги колективне звернення депутатів Самбірської міської ради керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, розширення реальної конкуренції при здійсненні закупівель за кошти міського бюджету в інтересах територіальної громади м.Самбора, Самбірська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Виконавчим органам Самбірської міської ради та її виконавчого комітету, комунальним закладам та комунальним підприємствам, установам та організаціям Самбірської міської ради – розпорядникам бюджетних коштів з 1 січня 2017 року.
1.1. Проводити закупівлі товарів та послуг, вартість яких не перевищує межі, встановленої ч.1 ст.2 Закону України “Про Публічні закупівлі”, у системі електронних державних закупівель ProZorro.org (https://prozorro.gov.ua).
- Затвердити Порядок застосування системи електронних закупівель виконавчими органами Самбірської міської ради та її виконавчого комітету, комунальними закладами та комунальними підприємствами, установами та організаціями Самбірської міської ради – розпорядникам бюджетних коштів (Додаток 1).
- Управлінню економіки Самбірської міської ради надавати інформаційну та методологічну підтримку розпорядникам коштів міського бюджету під час здійснення ними електронних закупівель.
- Головним розпорядникам коштів забезпечити оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі», забезпечити завчасне оприлюднення та систематизацію в окремому розділі на сайті Самбірської міської ради наступної інформації щодо замовників товарів і послуг, визначених у п.1:
– річних планів закупівель та додатків до них;
– інформації згідно частини 3 ст. 10 Закону України «Про Публічні закупівлі»;
-. інформації про закупівлі товарів і послуг, вартість яких починається від 10000 гривень та з урахуванням Закону України “Про Публічні закупівлі .
- Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу функціональних повноважень.
Міський голова Юрій Гамар
Додаток
до рішення Самбірської міської ради
від 18 жовтня 2016 року №6
Порядок
застосування системи електронних закупівель виконавчим органам, комунальним закладам та комунальним підприємствам, установам та організаціям Самбірської міської ради – розпорядникам бюджетних коштів
І. Загальні положення
- Цей Порядок регулює відносини, що виникають при проведенні виконавчими органами, комунальними закладами та комунальними підприємствами, установами та організаціями Самбірської міської ради — розпорядниками бюджетних коштів закупівель товарів та послуг, очікувана вартість яких починається від 10000 гривень та не перевищує межі, встановленої в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України «Про Публічні закупівлі».
- У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, визначених Законом України „Про Публічні закупівлі”, та у таких значеннях:
Відповідальний підрозділ – структурний підрозділ розпорядника бюджетних коштів, які є ініціатором проведення закупівлі;
Електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який є частиною системи електронних закупівель, та забезпечує замовнику безоплатну реєстрацію і користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів на електронних майданчиках;
Електронний реверсивний аукціон – процес поступового зниження ціни пропозицій учасників;
Користувач системи – будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась в системі електронних закупівель;
Підрозділ технічної підтримки – підрозділ інформаційних технологій тощо;
Система електронних закупівель (надалі – система) – програмний комплекс, розроблений для проведення закупівлі та призначений для відбору постачальників товарів, робіт та послуг шляхом проведення електронного реверсивного аукціону;
Учасник – користувач системи, який подав в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником.
ІІ. Застосування Порядку
- Цей Порядок застосовується для закупівлі товарів та послуг, очікувана вартість яких починається від 10000 гривень та не перевищує межі, встановленої в абзаці першому частини першої статті 2 Закону України «Про Публічні закупівлі», а саме за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
- Закупівля товарів та послуг здійснюється відповідно до Додатку до річного плану закупівель розпорядниками бюджетних коштів, установи, організації та змін до нього.
- Додаток до річного плану закупівель формується на підставі пропозицій відповідальних підрозділів, в яких обґрунтовується потреба, зазначається код предмету закупівлі (за показником дев’ятого знаку), очікувана вартість, терміни проведення, тощо. Оформлення, оприлюднення Додатку до річного плану закупівель та змін до нього покладається на представника замовника.
ІІІ. Процедура проведення закупівель
- Представник замовника реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним, та має право зареєструватися на декількох електронних майданчиках.
- Відповідальний підрозділ готує заявку на проведення електронних закупівель відповідно до Додатку до річного плану, в якій зазначаються кваліфікаційні, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі, істотні умови договору тощо, та передає її в установленому порядку представнику замовника.
- Представник замовника на підставі отриманих від відповідальних підрозділів документів формує в системі оголошення про закупівлю не пізніше як за сім днів до її проведення, згідно з регламентом системи (три дні – період уточнень, три дні – подача пропозицій).
- В оголошенні про проведення закупівлі обов’язково зазначається:
– найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
– предмет закупівлі відповідно до ДК 016-2010;
– очікувана вартість предмету закупівлі;
– детальний опис предмету закупівлі, у тому числі технічні та якісні характеристики з відповідними документальними підтвердженнями;
– кількість товару та місце його поставки, виконання робіт, надання послуг та їх обсяги;
– кваліфікаційні критерії учасників з їх документальним підтвердженням;
– дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо предмету закупівлі;
– дата та час початку подання пропозицій, дата та час закінчення подання пропозицій;
– крок аукціону;
– інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити.
- У разі надходження від учасників запитів на уточнення та/або запитань щодо предмету закупівлі представник замовника невідкладно, протягом одного робочого дня інформує про це відповідний підрозділ.
- У разі надходження від учасників запитів на уточнення та/або запитань щодо предмету закупівлі замовник повинен надати роз’яснення на запит або підготувати зміни до оголошення (у разі потреби) до закінчення періоду уточнень у системі та передати представнику замовника.
- Замовника в строк, що становить не більше ніж п’ять робочих днів з дня закінчення електронного аукціону, аналізує пропозицію з найнижчою ціною щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника та технічним (якісним) характеристикам предмету закупівлі.
- Якщо пропозиція учасника відповідає всім критеріям замовника, така пропозиція є переможцем. Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
- У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та/або технічним (якісним) характеристикам, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.
- У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, що визначена системою відповідно до цього порядку та способу.
- У разі, якщо після відхилення не залишилося жодних пропозицій, закупівля визначається такою, що не відбулася.
- Інформація про визначення переможця, відхилення пропозиції та визнання закупівлі такою, що не відбулася, обов’язково оприлюднюється представником замовника в системі.
- Після визначення укладається договір про закупівлю, який оприлюднюється в установленому порядку.
- Оприлюднення інформації про укладання договору покладається на замовника.
- У випадку не укладання договору з вини учасника-переможця представник замовника проводить розгляд наступної пропозиції з найнижчою ціною, визначеною системою.
- Технічне супроводження головного розпорядника коштів при реєстрації в системі, проходженні етапів проведення електронних торгів покладається на підрозділ технічної підтримки розпорядника бюджетних коштів міської ради, а у разі відсутності – на відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю.
Міський голова Юрій Гамар