№ 114-р від 23 липня 2024 року Про набори даних Самбірської міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
У к р а ї н а
Львівська область
м. Самбір
Розпорядження
Міського голови
від 23 липня 2024 року № 114-р
Про набори даних Самбірської міської ради,
які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
З метою забезпечення прозорої та підзвітної діяльності Самбірської міської ради, реалізації права громадян на доступ до публічної інформації, на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами):
- Затвердити Порядок оприлюднення наборів даних Самбірської міської ради у формі відкритих даних (додається).
- Затвердити Перелік наборів даних Самбірської міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних та відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних (додається).
- Затвердити Загальні вимоги до наборів даних Самбірської міської ради, які оприлюднюються у формі відкритих даних (додається).
- Визначити відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (А.Мелешко) відповідальним за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Г.Кроляк.
Міський голова Юрій ГАМАР
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
від 23 липня 2024 року № 114-р
ПОРЯДОК
оприлюднення наборів даних Самбірської міської ради
у формі відкритих даних
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює процес оприлюднення наборів даних Самбірської міської ради (надалі — розпорядника інформації), які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
1.2. Цей Порядок спрямований на забезпечення ефективного доступу до публічної інформації у формі відкритих даних та сприяння її подальшому використанню всіма зацікавленими особами.
1.3. Оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних відбувається відповідно до Конституції України, Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII, Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» від 17.03.2011 № 3166-VI, Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835, Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних» від 30.11.2016 №867 та інших нормативно-правових актів.
1.3. Оприлюднення наборів даних здійснюється за такими принципами:
- відкритість за замовчуванням;
- оперативність і чіткість;
- доступність і використання;
- порівнянність та інтероперабельність;
- покращене урядування і залучення громадян;
- інклюзивний розвиток та інновації.
2. Повноваження внутрішніх структурних підрозділів
2.1. Відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (А.Мелешко) забезпечує:
2.1.1. Підготовку, оприлюднення та регулярне оновлення наборів даних на Місцевому порталі відкритих даних Львівщини (надалі — Портал) відповідно до цього Порядку;
2.1.2. Консультування та координацію структурних підрозділів, в розпорядженні яких перебувають набори даних, щодо надання даних для оприлюднення та їх регулярного оновлення;
2.1.3. Адміністрування облікового запису розпорядника інформації на Порталі. Зокрема, інформаційне наповнення облікового запису розпорядника інформації, надання або скасування прав доступу відповідальним особам для адміністрування облікового запису розпорядника та/або оприлюднення наборів даних;
2.1.4. Комунікацію з уповноваженою особою держателя Порталу в рамках здійснення модерації наборів даних відповідно до порядку визначеного Постановою КМУ №867 від 30.11.2016;
2.1.5.Модерування форм зворотного зв’язку (підрозділ «Пропозиції») на сторінках наборів даних, розгляд пропозицій користувачів Порталу та надання відповідей на них у межах покладених повноважень;
2.1.6.Ведення Реєстру наборів даних відповідно до цього Порядку;
2.1.7.Розробку проєктів внутрішніх розпорядчих документів у галузі політики відкритих даних;
2.1.8. Інформування керівництва стосовно стану оприлюднення наборів даних;
2.1.9.Аналіз технічних вимог і завдань на розробку та впровадження програмного забезпечення, надання пропозицій стосовно забезпечення ефективного та автоматизованого оприлюднення наборів даних;
2.1.10.Заповнення та подання Міністерству цифрової трансформації України Картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних відповідно до Порядку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835;
2.1.11.Створення штатних одиниць для виконання покладених функцій;
2.1.12.Реалізацію заходів, спрямованих на популяризацію відкритих даних, залучення фізичних осіб, підприємств та громадських об’єднань до створення продуктів на основі наборів даних.
2.2.Внутрішні структурні підрозділи, в розпорядженні яких перебувають набори даних, забезпечують:
2.2.1.Підготовку, оновлення інформації та надання до відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, наборів даних відповідно до цього Порядку;
2.2.2.Актуалізацію та надання пропозицій змін до Реєстру наборів даних розпорядника інформації;
2.2.3.Отримання та оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних від осіб, яким делеговані владні повноваження розпорядника інформації та її надання до відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (А.Мелешко);
2.2.4.Надання пропозицій з питань удосконалення оприлюднення наборів даних та їх подальшого використання.
3. Порядок оприлюднення наборів даних
3.1.Внутрішні структурні підрозділи здійснюють підготовку, оновлення інформації та надання до відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (А.Мелешко), наборів даних відповідно до Переліку наборів даних розпорядника інформації, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (надалі — Перелік). Перелік не є невиключним.
3.2.Відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (А.Мелешко), забезпечує завантаження та регулярне оновлення наборів даних на Порталі. Для цього визначається відповідальна особа (особи) відповідно до порядку передбаченого пунктом 24 Положення, затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 № 835.
3.3.Відповідальні особи завантажують набори даних із власних облікових записів, що зареєстровані на Порталі.
3.4.Періодичність оновлення, формат, структура та інші характеристики наборів даних мають відповідати вимогам, що визначені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835, результатам аудиту наборів даних та/або Рекомендаціям для оприлюднення наборів даних Міністерства цифрової трансформації України.
3.5.Розпорядник інформації може оприлюднювати інші набори даних, які не включені до Переліку, якщо інше не передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації», у разі високого суспільного інтересу до таких даних. Для цього метадані відповідних наборів мають бути внесеними до Реєстру наборів даних.
3.6.Розпорядник інформації не оприлюднює на Порталі інформацію, яка створюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про відкритість використання публічних коштів», Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», якщо інше не передбачене Переліком.
3.7.Загальний контроль за дотримання вимог пунктів 3.1. – 3.6. цього Порядку здійснює начальник відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю (І.Черниченко), відповідального (А.Мелешко) за оприлюднення відкритих даних. У разі виявлення порушення вимог, керівник має проінформувати відповідальну особу та забезпечити їх якнайшвидше усунення.
3.8.Розпорядник інформації може обмежити публічний доступ до наборів даних у разі недостовірної інформації та інших помилок до моменту їх усунення.
4. Реєстр наборів даних
4.1.Реєстр наборів даних (надалі — Реєстр) формується з метою впорядкування наборів даних, визначення вимог до їх частоти оновлення, структури, форматів ресурсів, паспортів та інших характеристик.
4.2.Внутрішнім розпорядником інформації Реєстру є відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, відповідальний (А.Мелешко) за оприлюднення відкритих даних. Внутрішній розпорядник забезпечує оприлюднення реєстру у формі відкритих даних на Порталі.
4.3.Реєстр ведеться відповідно до порядку визначеного пунктами 18 – 19 Положення затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 та рекомендацій Міністерства цифрової трансформації України, що оприлюднені на Порталі.
4.4.Відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, відповідальний (А.Мелешко) за оприлюднення відкритих даних, забезпечує актуалізацію даних у Реєстрі за результатами аудитів даних, моніторингів наборів даних та на вимогу розпорядників інформації.
5. Аудит та моніторинг наборів даних
5.1.Аудит наборів даних (надалі — Аудит) проводиться з метою дослідження наявності, стану, форматів, процесів управління й використання даних, а також вироблення на основі отриманої інформації рекомендацій щодо покращення процесів роботи з даними, максимізації їх використання та розкриття потенціалу.
5.2. Аудит проводиться не рідше ніж один раз на два роки.
5.3.Виконавцем Аудиту є відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, відповідальний (А.Мелешко). Для проведення аудиту може бути залучений сторонній виконавець.
5.4.За результатами Аудиту виконавець складає звіт, реєстр наборів даних та інші додатки, що визначені завданнями Аудиту.
5.5.Моніторинг наборів даних (надалі — Моніторинг) проводиться з метою дослідження стану оприлюднення наборів розпорядниками інформації, їх відповідності затвердженим вимогам, а також розробки рекомендацій щодо покращення якості наборів даних.
5.6. Періодичний Моніторинг проводиться не рідше ніж один раз на півроку.
5.7. Виконавцем Моніторингу є начальник відділу з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю, відповідального (І.Черниченко) за оприлюднення відкритих даних або інша посадова особа, якій було делеговане дане повноваження.
5.8. За результатами Моніторингу виконавець складає звіт.
5.9.Результати Аудиту та Моніторингу доносяться до структурних підрозділів та інших зацікавлених осіб.
6. Відповідальність
6.1.Посадові особи розпорядника інформації несуть згідно із законом відповідальність за достовірність, актуальність і повноту оприлюднених наборів даних на Порталі.
6.2.Відповідальні особи за оприлюднення наборів несуть дисциплінарну відповідальність за розголошення логінів, паролів та інших даних, які можуть призвести до несанкціонованого втручання в роботу Порталу.
Міський голова Юрій ГАМАР
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
від 23 липня 2024 року № 114-р
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
до наборів даних у Самбірській міській раді, що оприлюднюються
у формі відкритих даних
1.Набори даних у Самбірській міській раді, які оприлюднюються у формі відкритих даних, відповідно до переліку, затвердженого рішенням виконавчого комітету Самбірській міській раді, їх структура та формат відповідають вимогам розділів “Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції)”, “Органи місцевого самоврядування” Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, та рекомендаціям Міністерства цифрової трансформації України.
2.Для всіх наборів даних, які оприлюднює Самбірська міська рада, застосовуються такі вимоги:
2.1.Не допускається:
– для всіх типів даних зміна формату, використання нерозривних пробілів, помилки, зайві символи, додавання коментарів, пропуски, використання форматування – шрифти, кольори тощо;
– для всіх структурованих даних порожні рядки на початку або всередині, розірвання рядків, об’єднання комірок, створення підзаголовків, використання форматування – як тексту, так і комірок таблиці, дублювання записів у будь-яких обсягах.
2.2.Для позначення всіх відсутніх записів використання позначку “null”.
2.3.У наборах даних, що формуються у формі таблиць, за винятком установлених форм звітності, у першому рядку назви стовпчиків зазначається латиницею з використанням “верблюжого регістру” (camelCase). У випадку необхідності пояснень наповнення набору даних, переклад назв атрибутів українською описуються структурою набору даних, яка також завантажується на Портал, як окремий ресурс набору даних.
2.4. Номери телефонів указуються у форматі (+380ХХХХХХХХХ).
2.5.При підготовці набору даних проводиться процедура знеособлення персональних даних, які можуть міститися в наборі, відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”.
Міський голова Юрій ГАМАР
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
від 23 липня 2024 року № 114-р
ПЕРЕЛІК
наборів даних Самбірської міської ради у формі відкритих даних та
відповідальних осіб за оприлюднення публічної інформації
у формі відкритих даних
Назва набору даних |
Розпорядник інформації на внутрішньо-організаційному
рівні |
Формат публікації даних | Частота оновлення | Особа відповідаль
на за оприлюднення набору |
1. Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник управління |
2. Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації | Відділ кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник відділу |
3. Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації | Структурні підрозділи (відповідно до повноважень) | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Керівники структурних підрозділів |
4. Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію | Відділ забезпечення діяльності виконкому | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML, DOC, DOCX, ODT, HTML, ZIP | Кожного півріччя | Начальник відділу |
5. Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації | Структурні підрозділи, комунальні підприємства (відповідно до повноважень) | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Керівники структурних підрозділів, комунальних підприємств |
6. Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації | Структурні підрозділи, комунальні підприємства (відповідно до повноважень) | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Керівники структурних підрозділів, комунальних підприємств |
7. Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів | Структурні підрозділи (відповідно до повноважень) | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протя-гом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Керівники структурних підрозділів |
8. Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
9. План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
10. Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації | Юридичний відділ | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник відділу |
11. Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник управління |
12. Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки | Управління економіки | XML, CSV | Щороку | Начальник управління |
13. Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник управління |
14. Інформація із системи обліку публічної інформації | Відділ забезпечення діяльності виконкому | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник відділу |
15. Результати інформаційного аудиту | Відділ з питань інформаційної політики та зв’язків з громадськістю | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник відділу |
16. Перелік об’єктів комунальної власності | Відділ з житлових питань та майна територіальної громади | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник відділу |
17. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
18. Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
19. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) | Відділ містобудування та архітектури | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник відділу |
20. Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник управління |
21. Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо) | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щокварта
лу |
Начальник управління |
22. Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протя-гом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник управління |
23. Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість) | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
24. Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
25. Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них | КНП “Центр первинної медико-санітар-ної допомоги Самбірської міської ради”
КНП Самбірської міської ради “Самбірська центральна лікарня” |
RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щотижня | Директори підприємств |
26. Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування | Відділ «Секретаріат ради» | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник відділу |
27. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому | Відділ «Секретаріат ради» | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник відділу |
28. Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щомісяця | Начальник управління |
29. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення | Відділ містобудування та архітектури | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Кожного півріччя | Начальник відділу |
30. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо | Відділ забезпечення діяльності виконкому | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML, DOC, DOCX, ODT, HTML, ZIP | Щомісяця | Начальник відділу |
31. Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щокварталу | Начальник управління |
32. Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
33. Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
34. Адресний реєстр | Відділ містобудування та архітектури | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Кожного півріччя | Начальник відділу |
35. Дані про надані адміністративні послуги | Відділ «Центр надання адміністратив-них послуг Самбірської міської ради» | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник відділу |
36. Дані про видані будівельні паспорти | Відділ містобудування та архітектури | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Кожного півріччя | Начальник відділу |
37. Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я | КНП “Центр первинної медико-санітар-ної допомоги Самбірської міської ради”
КНП Самбірсь-кої міської ради “Самбірська центральна лікарня” |
RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Директори підприємств |
38. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
39. Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади | Відділ освіти | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Кожного півріччя | Начальник відділу |
40. Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів | Відділ освіти | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник відділу |
41. Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані | Служба містобудівного кадастру | GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM | Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Головний спеціаліст |
42. Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щокварта
лу |
Начальник управління |
43. Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) | Відділ з житлових питань та майна територіальної громади | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник відділу |
44. Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Кожного півріччя | Начальник управління |
45. Надходження і використання благодійної допомоги | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства, відділ освіти, відділу культури, управління соціального захисту, КНП “Центр первинної медико-санітар-
ної допомоги Самбірської міської ради”, КНП Самбірської міської ради “Самбірська центральна лікарня” |
RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Керівники структурних підрозділів, комунальних підприємств |
46. Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів | Управління економіки, відділ земельних відносин, відділ з житлових питань та майна територіальної громади | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щокварталу | Керівники структурних підрозділів |
47. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна” | Відділ з житлових питань та майна територіальної громади | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Кожного півріччя | Начальник відділу |
48. Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”) | Відділ з житлових питань та майна територіальної громади | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник відділу |
49. Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень) | Відділ містобудування та архітектури | CSV, XLSX – для реєстрів текстових документів, GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, XML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM, GIF, TIFF, JPG, JPEG, PNG – для геопросторо-вої інформації | Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник відділу |
50. Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник управління |
51. Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
52. Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування | Відділ земельних відносин | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник відділу |
53. Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності | Відділ земельних відносин | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Кожного півріччя | Начальник відділу |
54. Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
55. Реєстр містобудівних умов та обмежень | Відділ державного архітектурно-будівельного контролю | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML | Щороку | Начальник відділу |
56. Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Позапланово (протягом 3-х робочих днів з моменту внесення змін) | Начальник управління |
57. Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
58. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами | Відділ земельних відносин | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник відділу |
59. Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності | Відділ містобудування та архітектури, управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Керівники структурних підрозділів |
60. Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Кожного півріччя | Начальник управління |
61. Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Начальник управління |
62. Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин | СКП «Об’єднане» | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Щороку | Директор підприємст-ва |
63. Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства, відділ освіти | XML, CSV | Щороку | Керівники структурних підрозділів |
64. Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства | XML, CSV | Щороку | Начальник управління |
65. Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності | Відділ з питань надзвичайних ситуацій, оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення | XML, CSV | Щороку | Начальник відділу |
66. Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту. | Управління економіки | RDF, XML, JSON, CSV, ODS, YAML
|
Кожного півріччя | Начальник управління |
Міський голова Юрій ГАМАР