№ 13-р від 30 січня 2024 року Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку виконавчого комітету Самбірської міської ради Львівської області на 2024 рік
У к р а ї н а
Львівська область
м.Самбір
Розпорядження
Міського голови
від 30 січня 2024 року № 13-р
Про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку виконавчого комітету Самбірської міської ради Львівської області на 2024 рік
Відповідно до статті 56 Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999р. №996-Х1V зі змінами та доповненнями, Типового положення з бухгалтерської служби бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ від 26.01.2011р.№59 зі змінами та доповненнями, положень Національних (стандартів) бухгалтерського обліку у бюджетній установі, Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, який введено в дію наказом Міністра фінансів України від 31.12.2013р. № 1203 зі змінами та доповненнями та з метою забезпечення належного ведення бухгалтерського обліку у виконавчому комітеті Самбірської міської ради Львівської області, своєчасного надання достовірної інформації у фінансовій звітності, керуючись ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Затвердити такі положення облікової політики:
1.1 Форма бухгалтерського обліку:меморіально-ордерна.
1.2 Підстава для відображення операції в бухгалтерському обліку-первинний документ, який фіксує факт здійснення операції та складається під час її здійснення. Оформлення та подання первинних документів відбувається відповідно до вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну (зі змінами та доповненнями) від 24.05.1995р.№88.
1.3 Застосувати робочий план рахунків бухгалтерського обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України (зі змінами та доповненнями ) від 01.01.2017р.
1.4 До складу основних засобів відносити матеріальні активи, термін експлуатації яких перевищує один рік та первісна вартість за одиницю (комплект) перевищує 20000 (двадцять) тисяч гривень без урахування податку на додану вартість.
1.5 При врахуванні терміну корисного використання основних засобів застосовуються типові строки корисного використання основних засобів ,які зазначені в додатку 1 до Методичних рекомендацій щодо облікової політики ,затверджених наказом Міністерством фінансів України (зі змінами та доповненнями ) від 23.01.2015 р.№11.
За тими об’єктами основних засобів,щодо яких не визначено типових строків корисного використання ,строки встановлюються комісією виконавчого комітету при введенні основних засобів експлуатацію на підставі виключно професійного судження фахівців комісії.
Облік білизни. одягу,та взуття та постільних речей ведеться на субрахунку 114.
1.6 Об’єкти основних засобів та нематеріальних активів на дату балансу не переоцінювати. Проведення переоцінки проводити за розпорядженням міського голови інвентаризаційною комісією по видах основних засобів.
1.7 Інвентаризацію майна проводити щорічно станом на 01 листопада (01грудня), нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи здійснювати 1 раз в рік шляхом відображення у відомості нарахування амортизації.
1.8 При розрахунку вартості, яка амортизується, ліквідаційну вартість основних засобів прирівнювати до нуля.
1.9 Вибуття необоротних активів здійснювати у порядку , визначеному та на підставі актів про списання, актів приймання –передачі.
1.10 Списанню підлягають необоротні активи безоплатно передані іншій установі чи організації, непридатні для подальшого використання.
1.11 Для організації та збереження контролю за збереженням необоротних активів відповідальними за зберігання необоротних активів у виконавчому комітеті є матеріально – відповідальні особи, з якими укладено договори про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.
1.13 За зберігання та використання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар, що знаходиться в службових кабінетах несуть відповідальність керівники відділів.
1.14 Аналітичний облік запасів здійснювати з використанням форм, затверджених наказом Держказначейства «Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання»(зі змінами та доповненнями ) від 18.12.2000р. №130.
1.15 Списання пального здійснювати на підставі подорожніх листів за фактичною витратою, але не більше встановлених норм витрат.
1.16 Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами вести окремо за кожним дебітором та кредитором в розрізі кодів економічної класифікації, за кожною операцією, що підтверджена документом (платіжним дорученням, рахунком, договором, актом виконаних робіт, видатковими накладними тощо).
1.17 До об’єктів позабалансового обліку відносити товарно-матеріальні цінності, прийняті від сторонніх організацій за договором оренди або безоплатного користування, товарно-матеріальні цінності, прийняті на відповідальне зберігання, бланки суворого обліку.
1.18 Підставою для взяття на поза баланс матеріальних цінностей від сторонніх організацій є договори оренди та договори безоплатного користування, акти приймання –передачі.
1.19 Відповідальними за підготовку, оформлення та укладання договорів та додатків до них (видатки на які передбачені кошторисом установи)призначаються начальники відділів, які ініціюють покупку.
1.20 Договори укладаються із урахуванням вимог Господарського кодексу України,цивільного кодексу України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про здійснення державних закупівель», Закону України «Про публічні закупівлі».
1.21 Для надання на затвердження міським головою договори візуються цими посадовими особами та обов’язково погоджуються з начальником юридичного відділу та начальником відділу фінансування та бухгалтерського обліку. Контроль за виконанням умов договору (приймання наданих послуг, виконаних робіт, придбання товарно-матеріальних цінностей )покладається на начальників відділів, в ведення яких буде предмет договору.
1.22 Начальник відділу фінансування та бухгалтерського обліку відносно роботи з договорами несе відповідальність в межах бюджетного законодавства (звірка реквізитів,терміни дії договору,сума)
1.23 Службові поїздки для виконання службових доручень оформлюються як службові відрядження .
Підставою є розпорядження міського голови.
1.24 Дозволяється направляти працівника у відрядження без виплати авансу.
1.25 На підставі поданого авансового звіту, при наявності підтвердних документів (телефонограми, лист-запрошення )працівнику оплачуються понесені витрати .
1.26 Оплату праці працівників виконавчого комітету Самбірської міської ради Львівської області здійснювати на підставі штатного розпису та колективного договору в межах бюджетних асигнувань, підставою для нарахування заробітної плати є табелі обліку робочого часу, кадрові розпорядження про призначення та звільнення працівників, розпорядження про відпустки, преміювання , листи з тимчасової втрати працездатності тощо.
1.27 Виплату заробітної плати службовцям виконавчого комітету за першу половину місяця проводити 16 числа, за другу половину місяця 01 числа наступного місяця.
1.28 У разі коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітну плату виплачувати напередодні.
1.29 Підшивку первинних документів за звітний місяць, квартал, рік здійснювати по мірі їх накопичення .
1.30 Відділу фінансування та бухгалтерського обліку (Н.Наконечна) у роботі керуватись наказом про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку.
1.31 Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Г.Кроляк.
Міський голова Юрій ГАМАР