№3 від 21 січня 2016 р. Про затвердження Регламенту виконавчого комітету Самбірської міської ради
Самбірська міська рада
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від 21 січня 2016 року № 3
м.Самбір
Про затвердження Регламенту виконавчого комітету
Самбірської міської ради
Керуючись ст.ст.11,51,53,59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Самбірської міської ради
В И Р І Ш И В :
- Затвердити Регламент виконавчого комітету Самбірської міської ради згідно додатку.
- Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 23 грудня 2010 року №443 „Про затвердження Регламенту виконавчого комітету Самбірської міської ради”.
- Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Г.Кухар.
Міський голова Юрій Гамар
Додаток
до рішення виконавчого комітету
від 21 січня 2016 року № 3
РЕГЛАМЕНТ
виконавчого комітету Самбірської міської ради
Регламент виконавчого комітету Самбірської міської ради (надалі – Регламент) – нормативний акт процесуального характеру, що регулює загальні положення про виконавчий комітет міської ради, його повноваження, планування і організацію його роботи, порядок підготовки і внесення питання на його розгляд, проведення засідань, функціонування системи контролю за виконанням рішень вищих державних органів, рішень виконавчого комітету міської ради і розпоряджень міського голови.
Регламент визначає організацію діловодства, прийому громадян та розгляду їх пропозицій, заяв і скарг, проведення конференцій, нарад, семінарів, інших заходів, а також порядок діяльності виконавчого комітету щодо забезпечення управління державними, господарськими, соціальними та національно-культурними питаннями діяльності на території міста; питання взаємодії структурних підрозділів міської ради з виконавчим комітетом; забезпечення законності в роботі виконавчого комітету, підвищення правової культури працівників апарату.
- Загальні положення про виконавчий комітет міської ради
1.1.Виконавчий комітет Самбірської міської ради (надалі-виконавчий комітет) є виконавчим органом міської ради і утворюється міською радою на строк її повноважень.
1.2.Кількісний склад виконавчого комітету визначається міською радою на пленарному засіданні. Персональний склад виконавчого комітету затверджується радою за пропозицією міського голови.
1.3.Виконавчий комітет утворюється у складі: міського голови, першого заступника міського голови і заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами виконавчого комітету, а також керівників управлінь, відділів та інших виконавчих органів ради, інших осіб.
1.4. До складу виконавчого комітету не можуть входити депутати міської ради, окрім секретаря міської ради.
1.5. Очолює та здійснює керівництво виконавчим комітетом міський голова, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цих функцій – секретар міської ради або перший заступник міського голови за розпорядженням міського голови.
1.6. Розгляд питань у виконавчому комітеті Самбірської міської ради, що належать до його компетенції, провадиться міським головою, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів (надалі-заступники міського голови), керуючим справами виконавчого комітету (надалі-керуючий справами), апаратом, управліннями, відділами та іншими виконавчими органами ради, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними міським головою або виконавчим комітетом.
1.7. Робота виконавчого комітету, його апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.
1.8. Виконавчий комітет інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до його компетенції.
1.9. Висвітлення діяльності виконавчого комітету здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
- Розподіл обов’язків між керівництвом,
іншими посадовими особами виконавчого комітету
2.1. Розподіл обов’язків між керівництвом виконавчого комітету, іншими посадовими особами виконавчого комітету здійснює міський голова або виконавчий комітет не пізніше одного місяця з дня призначення на посаду. При цьому повинні бути визначені:
– функції і повноваження, закріплені за посадовою особою;
– управління, відділи та інші структурні підрозділи, діяльність яких спрямовує, координує та контролює посадова особа;
– підприємства, установи та організації, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;
– порядок заміщення міського голови, його першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами у разі їх відсутності.
2.2. Положення про структурні підрозділи виконавчого комітету та виконавчі органи ради розробляються їх керівниками, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов’язків), а також з керівниками юридичного відділу, відділу кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування і затверджуються рішенням міської ради.
- Повноваження виконавчого комітету
3.1. Виконавчий комітет може розглядати і вирішувати питання, віднесені до відання виконавчих органів ради згідно із ст.ст.27-40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.
3.2. Виконавчий комітет:
3.2.1. Попередньо розглядає проекти міських програм соціально – економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, міського бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд міської ради;
3.2.2. Координує діяльність управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
3.2.3. Має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, а також їх посадових осіб.
3.3. Міська рада може прийняти рішення про розмежування повноважень між її виконавчим комітетом, управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради в межах повноважень, наданих Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”.
3.4. Виконавчий комітет уповноважений вирішувати будь-які питання, що належать до повноважень ради, за винятком тих питань, які вирішуються виключно на пленарних засіданнях міської ради.
4.Організація роботи виконавчого комітету
Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликається відповідно міським головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – секретарем міської ради або першим заступником міського голови в міру необхідності, але не менше одного разу на місяць, є легітимним, якщо в ньому беруть участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
У разі виникнення потреби, міський голова скликає позачергове засідання виконавчого комітету.
- Міський голова
Міський голова здійснює повноваження згідно із статтею 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” і координує діяльність відповідних органів згідно з розподілом обов’язків між керівництвом міської ради та її виконавчим комітетом, що затверджується окремим рішенням виконавчого комітету.
- Заступники міського голови, керуючий справами
Перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами здійснюють повноваження, відповідають за роботу, керують відповідними управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради згідно з розподілом функціональних обов’язків між керівництвом міської ради та її виконавчим комітетом, що затверджується окремим рішенням виконавчого комітету.
- Члени виконавчого комітету
7.1. Беруть участь у підготовці і розгляді питань на засіданнях виконавчого комітету.
7.2. Можуть вносити пропозиції до виконавчого комітету про розгляд питань, що входять до його компетенції.
- Управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради
8.1.Управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради, утворюються міською радою для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів міської ради.
8.2.Управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради є підзвітними і підконтрольними раді, яка їх утворила, підпорядкованими її виконавчому комітету.
8.3.Керівники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою одноособово у відповідності до вимог чинного законодавства.
8.4.Положення про управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради затверджуються міською радою.
- Планування роботи виконавчого комітету
9.1. Виконавчий комітет проводить свою роботу відповідно до річних /перспективних/ планів, що затверджуються рішенням виконавчого комітету, місячних і щотижневих основних заходів міської ради, що затверджуються міським головою.
9.2. Проект річного плану роботи виконавчого комітету на основі пропозицій управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, погоджених з керівництвом міської ради та її виконавчого комітету, складає начальник відділу забезпечення діяльності виконкому виконавчого комітету міської ради (надалі – відділ забезпечення діяльності виконкому) , який подає їх на розгляд керуючому справами для подальшого затвердження на засіданні виконавчого комітету.
До річного плану роботи включається перелік питань, що плануються для розгляду на засіданнях виконкому та основні заходи щодо забезпечення вирішення соціально-економічних, культурних і суспільно-політичних питань міста.
9.3. Річний, квартальний, місячний та щотижневі основні заходи міської ради на основі пропозицій управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, комісій (рад, колегій, комітетів) при виконавчому комітеті, погоджених з керівництвом міської ради і її виконавчого комітету, складає начальник відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики виконавчого комітету міської ради, який в подальшому подає їх на розгляд керуючому справами і на затвердження міському голові.
У місячному та щотижневих основних заходах визначаються дати проведення сесій міської ради, засідання виконавчого комітету, нарад, семінарів, навчань, засідань комісій (рад, колегій) при виконавчому комітеті, основні молодіжні, культурно-видовищні, спортивні та інші масові заходи, що проводяться в місті.
9.4. Місячний та щотижневі основні заходи конкретизуються в плані-прогнозі заходів на тиждень і в щоденну експрес-інформацію, які подаються в обласну державну адміністрацію та обласну раду.
9.5. Планування роботи виконавчого комітету з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
9.6. Структурні підрозділи подають плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний календарний рік, які затверджуються рішенням міської ради, не пізніше 15 грудня поточного року, якщо інше не встановлено законом.
9.7. План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів повинен містити визначення видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів.
Затверджені плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, а також зміни до них оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації не пізніше, як у десятиденний строк після їх затвердження.
9.8. Плани роботи виконавчого комітету передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем’єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами повноважень та забезпечення реалізації державної політики.
9.9. До планів роботи виконавчого комітету включаються:
– актуальні питання, пов’язані із здійсненням заходів соціально-економічного розвитку міста, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв’язанням проблем у соціальній сфері;
– основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується виконавчим комітетом або за його участю.
У планах роботи визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
9.10. Робота структурних підрозділів та апарату виконавчого комітету проводиться за квартальними планами, що затверджуються першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами (відповідно до розподілу обов’язків) згідно з додатком.
Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи розпорядженням міського голови.Питання виключається з плану роботи за розпорядженням міського голови на підставі доповідної записки першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами (відповідно до розподілу обов’язків).
9.11. Контроль за виконанням планів роботи здійснюється першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами (відповідно до розподілу обов’язків).
- Організація роботи апарату виконавчого комітету
10.1. Апарат виконавчого комітету відповідно до покладених на нього завдань:
-опрацьовує документи, що надходять до виконавчого комітету, готує до нього аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету та міської ради;
-здійснює опрацювання проектів розпоряджень, розробляє за дорученням міського голови проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
-здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання законодавчих актів, розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету;
-здійснює правове забезпечення діяльності виконавчого комітету, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання законодавчих актів апаратом виконавчого комітету, структурними підрозділами, посадовими особами виконавчого комітету;
-готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних, кадрових питань, що розглядаються міським головою;
-проводить разом із структурними підрозділами, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища, розробляє та вносить міському голові пропозиції щодо його поліпшення;
-здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності виконавчого комітету;
-забезпечує дотримання режиму роботи працівників виконавчого комітету;
-забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобам електронного зв’язку відповідно до вимог законодавства;
-забезпечує належний стан та дотримання правил охорони праці;
-провадить діяльність, пов’язану з державною таємницею, організовує і здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності у виконавчому комітеті відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
-забезпечує висвітлення діяльності виконавчого комітету;
-забезпечує організацію роботи, пов’язаної з розглядом запитів на публічну інформацію;
-виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
10.2. Апарат виконавчого комітету у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із апаратом обласної ради та обласної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади.
10.3. Організація роботи апарату виконавчого комітету здійснюється відповідно до цього Регламенту, що затверджується рішенням виконавчого комітету.
- Кадрова робота
11.1. Кадрова робота у виконавчому комітеті спрямовується на комплексне вирішення питань щодо комплектування виконавчого комітету високо-кваліфікованими і компетентними працівниками.
11.2. Організація кадрової роботи здійснюється за затвердженим річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
11.3. Організацію кадрової роботи в виконавчому комітеті здійснює відділ кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.
11.4. Кадрова робота проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.
11.5. Призначення на службу в органи місцевого самоврядування у виконавчому комітеті здійснюється в установленому законодавством порядку.
11.6. Призначення на службу у виконавчий комітет здійснюється відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
11.7. Прийняття працівників на роботу на посади, що не віднесені до категорій посад посадових осіб місцевого самоврядування та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до чинного законодавства.
11.8. Посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть обіймати лише особи, яким у встановленому порядку оформлено допуск до державної таємниці, у випадку не надання допуску до роботи з таємними документами або його скасування, такого працівника може бути переведено на посаду, не пов’язану з державною таємницею, чи звільнено.
11.10. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням служби в органах місцевого самоврядування та професійними досягненнями посадових осіб місцевого самоврядування проводяться в установленому законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання покладених на них завдань і обов’язків.
11.11. Виконавчий комітет розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій міста.
11.12. Документи з особового складу ведуться та зберігаються у відділі кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування у суворій відповідності до вимог чинного законодавства України.
11.13. Відповідальність за ведення кадрової роботи покладається на міського голову та начальника відділу кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.
- Порядок підготовки і проведення засідань виконавчого комітету
12.1. На засідання виконавчого комітету вносяться одне-два основні питання згідно з переліком питань, що затверджені річним планом, та інші питання, що відносяться до компетенції виконавчих органів міської ради.
12.2. Порядок денний засідання виконавчого комітету складається головним спеціалістом відділу забезпечення діяльності виконкому за погодженням начальника цього відділу і не пізніше, як за 5 днів до засідання подається на підпис керуючому справами, і направляється не пізніше, як за 3 дні до засідання керівництву та членам виконавчого комітету, зацікавленим управлінням, відділам та іншим виконавчим органам міської ради, установам та організаціям.
На засіданні виконавчого комітету перед затвердженням порядку денного членами виконавчого комітету, керівниками управлінь, відділів та іншими виконавчими органами міської ради можуть вноситися додаткові пропозиції за умови подання проекту рішення та довідки з обґрунтуванням необхідності внесення додаткових питань до порядку денного, які міський голова пропонує розглянути і голосуванням визначитися щодо доцільності включення їх у порядок денний.
12.3. Відповідальність за підготовку матеріалів на засідання виконавчого комітету (довідки, інформації, проекти рішень, тощо) покладається на першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами, керівників управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради.
12.4. До підготовки питань на засідання виконавчого комітету можуть залучатися ради і комісії при виконавчому комітеті, органи самоврядування населення, підприємства, установи і організації міста.
12.5. Основний метод підготовки обговорюваних питань на засідання базується на глибокому аналізі та перевірці фактичного стану справ на місцях.
З цією метою можуть утворюватися робочі комісії щодо підготовки питань на засідання виконавчого комітету, які очолюють … заступники міського голови, керуючий справами згідно з розподілом функціональних обов’язків.
12.6. Проекти рішень повинні бути стислими, відредагованими, відображати суть питання, в них має бути дана об’єктивна оцінка стану справ на підставі перевірених і документально підтверджених фактів, внесені пропозиції, а також запропоновані заходи, спрямовані на усунення виявлених недоліків, визначені терміни виконання та відповідальні особи, як по конкретних пунктах, так і в цілому за виконання рішення. При цьому в проекті рішення не повинні передбачатися доручення декларативного характеру, а також ті питання, які не належать до компетенції виконавчого комітету.
Проекти рішень виконавчого комітету, як правило, не повинні перевищувати 2-3 сторінки тексту, довідки (інформації) – 3-4 сторінки.
12.7. Якщо проект рішення вносить докорінні зміни в раніше прийняті рішення, то попередні слід визнати окремим пунктом такими, що втратили чинність.
Якщо в раніше прийнятому рішенні необхідно переглянути лише окремі його положення, в проекті викладається нова редакція змінених пунктів, якими буде доповнено попереднє рішення. Після прийняття пунктів в новій редакції, попередня редакція цих пунктів визнається такою, що втратила чинність.
12.8. Проекти рішень візуються на зворотньому боці останньої сторінки:
– відповідальним працівником структурного підрозділу виконавчого комітету, що підготував рішення (головний розробник проекту), окрім цього, ним візується рішення на зворотньому боці кожної сторінки;
– керівником структурного підрозділу виконавчого комітету, виконавець якого готував рішення;
– начальником відділу забезпечення діяльності виконкому;
– начальником юридичного відділу ;
– іншими керівниками зацікавлених підрозділів з питань, що стосуються функціональної діяльності (за визначенням структурного підрозділу, котрий готує рішення);
– начальником фінансового управління (з питань, що стосуються фінансової, економічної та господарської діяльності);
– першим заступником міського голови, заступниками міського голови, відповідно до розподілу функціональних обов’язків;
– керуючим справами .
Крім цього, на зворотньому боці першої сторінки у лівому нижньому куті друкується розсилка даного рішення виконавчого комітету.
За повноту віз і проект рішення відповідає виконавець, який готує проект рішення (головний розробник проекту) .
Не пізніше, як за 21 робочий день до засідання виконавчого комітету, завізований проект рішення в 16-ти примірниках (оригінали матеріалів до проекту рішення, довідки та інформації до основного питання) подаються виконавцем проекту рішення головному спеціалісту відділу забезпечення діяльності виконкому, а електронну версію у форматі Microsoft WORD або EXCEL – відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики..
Відповідальність за якість підготовки документів, дотримання термінів їх подання покладається особисто на керівників структурних підрозділів, які є його авторами, а також на першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами згідно з розподілом обов’язків між ними.
Всі проекти рішень обов’язково візуються начальником юридичного відділу на їх відповідність актам законодавства.
Заперечення і зауваження до проектів рішень і розпоряджень подаються у письмовій формі.
Матеріали на засідання виконавчого комітету, підготовлені з порушенням встановленого терміну, начальником відділу забезпечення діяльності виконкому не приймаються або приймаються тільки з дозволу міського голови та керуючого справами (про що повідомляється керуючий справами). Про причини порушення встановленого порядку керівники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради особисто доповідають міському голові, керуючому справами, з дозволу яких питання може бути внесено на розгляд виконавчого комітету.
12.9. До проекту рішення додаються:
– список доповідачів, співдоповідачів, виступаючих, а також запрошених для участі в розгляді питання;
– довідка, інформація до основного питання, в якій обґрунтовується прийняття даного рішення;
– проект листа, якщо необхідно звернутися з клопотанням з даного питання у вищестоящі органи;
-електронна версія проекту рішення (у форматі Microsoft WORD або EXCEL).
Список запрошених погоджується із заступниками міського голови або керуючим справами.
12.10. Управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради, міські установи і організації, що вносять питання на засідання виконавчого комітету з власної ініціативи, подають проект рішення, довідку в якій обґрунтовується необхідність прийняття такого рішення.
12.11. Управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради, організації і установи, які готують проекти рішень виконавчого комітету, зобов’язані погоджувати їх з керівниками зацікавлених організацій і установ. Питання планування, фінансування, зміни в плані розвитку підприємств міського підпорядкування і в міському бюджеті обов’язково погоджуються з фінансовим управлінням, відділом розвитку економіки, підприємництва, торгівлі та інвестицій.
12.12. Проекти рішень, в яких визначаються шляхи, форми і методи організаційної роботи виконавчого комітету, комісій, погоджуються із першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами.
12.13. Матеріали, які будуть розглядатися на засіданні виконавчого комітету, скеровуються головним спеціалістом відділу забезпечення діяльності виконкому міської ради керівництву і членам виконавчого комітету не пізніше, як за 3 дні до засідання.
12.14. Керівник структурного підрозділу відповідальний за підготовку проекту рішення, забезпечує явку доповідачів і співдоповідачів, а також запрошених осіб на засідання виконавчого комітету та ознайомлює їх із матеріалами до засідання виконавчого комітету.
12.15. Засідання виконавчого комітету проводиться згідно з переліком питань, що затверджений виконавчим комітетом, як правило, третього четверга кожного місяця тривалістю 2-3 години. Доповідачам з основних питань надається до 15-20 хвилин, з інших питань та співдоповідачам – до 10 хвилин, виступаючим – 5 хвилин, для довідок – 1 хвилина.
Засідання виконавчого комітету проводить міський голова, а в разі його відсутності – секретар ради або перший заступник міського голови за розпорядженням міського голови.
12.16. Члени виконавчого комітету на засіданні мають право:
– вимагати від доповідачів і запрошених пояснень щодо питань, які розглядаються;
– брати участь в обговоренні всіх питань;
– пропонувати прийняття проектів рішень, змін та доповнень до них або перенесення розгляду питання на наступне засідання;
– вносити пропозиції до проекту рішення.
Запрошені на засідання мають право:
- брати участь в обговоренні винесеного питання;
- давати пояснення і довідки з питань, що розглядаються;
- задавати доповідачу запитання.
12.17. У засіданнях виконавчого комітету можуть брати участь з правом дорадчого голосу керівники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, представники постійних комісій і депутати міської ради, а також запрошені представники державних і громадських органів, колективів, громадських організацій і політичних партій, інші особи. На засіданнях виконавчого комітету можуть бути присутніми представники преси, телебачення і радіо.
12.18. Особи, присутні на засіданнях виконавчого комітету, повинні утримуватися від публічних проявів свого ставлення до того, що відбувається на засіданні, не порушувати порядок, а також не коментувати прийнятих рішень чи процесу їхнього обговорення.
12.19. За вимогою головуючого на засіданні, у разі порушення порядку, винних у цьому присутніх осіб може бути випроваджено з приміщення, де відбувається засідання.
12.20. У засіданнях виконавчого комітету можуть приймати участь представники Самбірської міжрайонної прокуратури, начальники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності виконкому, працівники, які приймали участь у підготовці питання на засідання.
12.21. Протоколи засідань виконавчого комітету, додатки до них і прийняті рішення зберігаються у відділі забезпечення діяльності виконкому і подаються для ознайомлення зацікавленим особам, на їх вимогу, згідно із встановленою процедурою за письмовою заявою та з дозволу керуючого справами. Рішення нумеруються начальником відділу забезпечення діяльності виконкому разом з головним спеціалістом цього відділу.
12.22. На кожному засіданні виконавчого комітету головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності виконкому веде протокол за встановленою формою.
Протокол оформляється протягом 5 робочих днів після засідання виконавчого комітету та підписується міським головою, а додатки до рішень підписуються керуючим справами.
- Правові акти виконавчого комітету
13.1. Відповідно до п.6 ст.59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет, у межах своїх повноважень, приймає рішення.
Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються міським головою, а в разі його відсутності – уповноваженим на це секретарем міської ради або першим заступником міського голови.
У разі незгоди міського голови з рішенням виконавчого комітету він може зупинити дію цього рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд міської ради.
13.2.Рішення, прийняті виконавчим комітетом, в 5-денний термін передаються начальником відділу забезпечення діяльності виконкому або головним спеціалістом цього відділу керуючому справами для підпису міським головою. Електронну версію рішень, прийнятих виконавчим комітетом на протязі 2-х днів передаються виконавцям до відділу забезпечення діяльності виконкому.
13.3. Рішення, прийняті виконавчим комітетом з доповненнями і зауваженнями до поданого проекту, доопрацьовуються керівниками управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, міських установ і організацій, погоджуються першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), начальником юридичного відділу і не пізніше двох робочих днів після засідання виконавчого комітету передаються до відділу забезпечення діяльності виконкому міської ради.
13.4. Доопрацьовані рішення не пізніше, як на третій день начальником відділу забезпечення діяльності виконкому або головним спеціалістом цього відділу передаються на підпис міському голові, а після підпису надсилаються згідно із списком розсилки.
13.5. Кожне рішення має свій номер і дату його прийняття. Нумерація рішень виконавчого комітету ведеться від № 1 з наростанням протягом календарного року.
13.6. Головний спеціаліст відділу забезпечення діяльності виконкому забезпечує розмноження прийнятих виконавчим комітетом рішень і розпоряджень міського голови і не пізніше, як через 3 дні після їх підписання розсилає виконавцям, згідно із списком розсилки, і громадянам, які вказані в документах.
Видача витягів з рішень проводиться після підписання всіх рішень та протоколу засідання виконавчого комітету міським головою.
13.7. Рішення виконавчого комітету з актуальних питань економічно-соціального і культурного розвитку міста, організаційної роботи оприлюднюються в міських засобах масової інформації і передаються по радіо, розміщуються на Інтернет-сторінці міської ради.
13.8. Рішення виконавчого комітету і розпорядження міського голови набирають чинності з моменту їх прийняття або згідно з термінами, що встановлені в цих актах.
13.9. Рішення виконавчого комітету і розпорядження міського голови з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України можуть бути скасовані власним рішенням або визнані незаконними в судовому порядку.
13.10. Рішення виконавчого комітету, які носять регуляторний характер, готуються відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
У разі виникнення необхідності підготовки рішення виконкому регуляторного характеру, не включеного до плану, розробник разом з відділом розвитку економіки, підприємництва, торгівлі та інвестицій готує пропозиції щодо доповнення до плану розгляду регуляторного акту і подає на затвердження сесії міської ради.
Затверджені зміни оприлюднюються у той же спосіб і терміни, що і сам план.
13.11. Головний розробник проекту забезпечує здійснення відстеження результативності прийнятого акту.
13.12. Розпорядження та рішення виконавчого комітету, які підписав міський голова, разом з електронною версією (у форматі Microsoft WORD або EXCEL), планом розсилки, складеним і підписаним головним розробником проекту, подають для реєстрації у відділ забезпечення діяльності виконкому. Відповідальність за ідентичність електронної та паперової версій рішення, розпорядження несе головний розробник проекту рішення чи розпорядження.
13.13. Зареєстровані розпорядження та прийняті рішення, підписані міським головою, відділ забезпечення діяльності виконкому надсилає виконавцям і зацікавленим органам та організаціям згідно з планом розсилки.
- Порядок підготовки розпоряджень міського голови
14.1. Згідно зі ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” міський голова в межах своїх повноважень видає розпорядження.
14.2.За змістом розпорядження міського голови поділяються на розпорядження :
– з основної діяльності;
– по особовому складу;
– про стягнення, про надання відпусток;
– по відрядженнях.
14.3. Проекти розпоряджень за дорученням міського голови готують перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами, керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради, інші посадові особи.
Організації, підприємства та установи будь-якого рівня, громадські організації можуть вносити пропозиції щодо підготовки проектів розпоряджень міського голови.
Підготовка розпоряджень по особовому складу, про стягнення та про надання відпусток регламентується чинним законодавством та іншими нормативними документами і здійснюється відділом кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування виконавчого комітету.
14.4. Розпорядження, які містять відомості, що становлять державну таємницю чи відомості для службового користування, готуються відповідно до вимог таємного діловодства та Інструкції по документах для службового користування начальником відділу з питань надзвичайних ситуацій, оборонно-мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення.
14.5. Проекти розпоряджень оформляються відповідно до вимог Інструкції з діловодства.
14.6. Підготовлені проекти розпоряджень візуються аналогічно до п.12.8.
Візи, ознайомлення з розпорядженням та список розсилки проставляються на зворотньому боці останньої сторінки розпорядження.
14.7. З метою чіткого виконання розпоряджень в їх змісті необхідно передбачати конкретні завдання, виконавців, терміни виконання і відповідальних за контроль.
У випадках, коли розпорядження носить комплексний характер і передбачає спільну роботу декількох управлінь, відділів визначається один з них для координації та узагальнення проведеної роботи.
14.8. Після процедури погодження і візування розробник проекту розпорядження подає його до відділу забезпечення діяльності виконкому для підписання та реєстрації разом із списком розсилки, а електронну версію – до відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики та відділу забезпечення діяльності виконкому.
Додатки підписуються керуючим справами виконавчого комітету.
14.9. Розпорядження підписуються міським головою, а в час його відсутності – виконуючим обов’язки міського голови.
14.10. Розпорядження набуває чинності з моменту його підписання. У разі не підписання проекту розпорядження, відділ забезпечення діяльності виконкому інформує виконавців про причини та повертає проект на доопрацювання.
Розпорядження з питань основної діяльності, по особовому складу, по відрядженнях, про надання відпусток реєструються окремо.
Кожне розпорядження має свій номер. Нумерація розпоряджень ведеться від № 01 з наростанням протягом календарного року.
Розпорядження з питань основної діяльності та по відрядженнях реєструються відділом забезпечення діяльності виконкому у день підписання.
Розпорядження по особовому складу, про стягнення, про надання відпусток реєструються в день його підписання у відділі кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування тиражуються і розсилаються відповідним управлінням, відділам та іншим виконавчим органам міської ради.
Реєстраційні номери розпоряджень:
– з основної діяльності складається з порядкового числа та літери “р”;
– по особовому складу складається з порядкового числа та літери “ос”;
– по відрядженнях складається з порядкового числа та літери “в”;
– про стягнення та надання відпусток з порядкового числа та літери “к”.
14.11. Копії розпоряджень міського голови з питань основної діяльності та по відрядженнях на запит підприємств, установ, організацій, ЗМІ і приватних осіб видаються відділом забезпечення діяльності виконкому за погодженням з міським головою та керуючим справами.
14.12. Копії розпоряджень міського голови по особовому складу та про стягнення і надання відпусток видаються відділом кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування за погодженням з міським головою та керуючим справами.
- Комісії та інші органи при виконавчому комітеті
15.1. При виконавчому комітеті можуть утворюватися колегії, ради, служби і комісії, консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
15.2. Діяльність колегій, рад, служб, комісій та інших органів при виконавчому комітеті регулюються Положеннями, що затверджуються рішенням виконавчого комітету.
15.3. Колегії, ради, комісії та інші органи при виконавчому комітеті будують свою діяльність на основі заяв, що поступили до виконавчого комітету, і з яких необхідно прийняти рішення, та на підставі переліку питань, які будуть обговорюватися на засіданні виконавчого комітету.
15.4. Колегії, ради, комісії та інші органи при виконавчому комітеті в усіх питаннях, віднесених до їх компетенції, взаємодіють з постійними комісіями міської ради, підприємствами, установами і організаціями міста.
15.5. Колегії, ради, комісії та інші органи при виконавчому комітеті у своїй діяльності підзвітні виконавчому комітету.
15.6. На засіданнях колегій, рад, комісій та інших органах при виконавчому комітеті ведеться скорочений протокол, де зазначається порядок денний, короткий виклад виступів, прийняті рішення або рекомендації.
- Організація роботи з документами у виконавчому комітеті та контролю за їх виконанням
16.1.Організація роботи з документами здійснюється в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства. Інструкція з діловодства затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради.
Номенклатура справ є обов’язковим документом, який складається для створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого розшуку документа за його змістом та видом, відбору документів на державне зберігання у процесі діловодства.
16.2.Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.
16.3.Відповідальність за організацію виконання документів несуть міський голова, секретар ради, перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами (відповідно до розподілу обов’язків) та керівники структурних підрозділів.
Документи, які складаються в міській раді і скеровуються в різні установи, повинні відповідати Інструкції з діловодства та вимогам щодо підготовки документів в міській раді.Укладені угоди про співпрацю між міською радою, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та іншими організаціями передаються головними розробниками у триденний термін до відділу економіки, підприємництва, торгівлі та інвестицій для зберігання та реєстрації.Договори та угоди (додатки до договорів, додаткові угоди), які підписуються міським головою або уповноваженими ним заступниками, повинні відповідати Інструкції з діловодства в Самбірській міській раді та її виконавчих органах, комунальних підприємствах, установах, організаціях. Керівники структурних підрозділів – розробники проектів документів несуть персональну відповідальність за достовірність фактичної інформації та терміни виконання, а також дотримання послідовності візування документа, визначеної у вимогах щодо підготовки документів.
16.4. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.
16.5. Обов’язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, розпорядженнями, указами та дорученнями Президента України, дорученнями Прем’єр-міністра України, розпорядженнями голів облдержадміністрації та обласної ради, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.
16.6.Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, розпорядженнями, указами та дорученнями Президента України, дорученнями Прем’єр-міністра України, розпорядженнями голів облдержадміністрації та обласної ради, а також з розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад та інших документів, за розглядом звернень громадян здійснюється відділом забезпечення діяльності виконкому.
Проекти листів, аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану розгляду запитів та звернень народних депутатів України подаються на підпис міському голові або його заступникам (згідно з функціональним розподілом обов’язків) не пізніше ніж за 3 робочі дні до закінчення встановленого строку виконання.
16.7.Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається в облдержадміністрацію, підписує міський голова. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою міського голови, першого заступника міського голови,
заступників міського голови, керуючого справами (відповідно до розподілу обов’язків).
- Організація прийому громадян та розгляду документів,
листів і звернень громадян
17.1. Прийом громадян у виконавчому комітеті здійснює міський голова у залі засідань виконавчого комітету, а перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами – у службових кабінетах, відповідно до графіку та порядку організації прийому громадян, що затверджені розпорядженням міського голови.
17.2. На особистий прийом громадян, у разі необхідності, запрошуються керівники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій комунальної форми власності.
17.3. Усні телефонні звернення громадян реєструє відповідальний черговий по місту, розглядає їх та вживає заходів до усунення недоліків, які порушені у зверненнях.
17.4. Прийом і реєстрацію звернень громадян, контроль за термінами проходження, загальний контроль за їх розглядом та надання відповідей населенню щодо піднятих питань здійснюють спеціалісти по роботі із зверненнями громадян відділу забезпечення діяльності виконкому .
17.5. Начальник відділу забезпечення діяльності виконкому щоквартально аналізує і узагальнює результати роботи щодо організації усного прийому та розгляду письмових звернень громадян у виконавчому комітеті, управліннях, відділах та інших виконавчих органах міської ради і подає міському голові та керуючому справами інформацію з цих питань.
17.6. Прийом і реєстрацію документів вищестоящих органів, листів підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, здійснює відділ забезпечення діяльності виконкому.
Розгляд звернень громадян щодо надання безоплатної первинної правової допомоги, організація особистого прийому таких громадян здійснюються відповідно до Закону України «Про безоплатну правову допомогу» від 02.06.2011 № 3460-VI (із змінами).
17.7. Начальник відділу забезпечення діяльності виконкому щоквартально аналізує і узагальнює результати роботи з організації і розгляду документів вищестоящих органів, листів підприємств, установ і організацій, приймає заходи щодо виконання питань, що висвітлені у цих документах і листах.
- Організація роботи, пов’язаної з розглядом запитів на публічну інформацію
18.1. Виконавчий комітет Самбірської міської ради організовує в установленому Законом України «Про доступ до публічної інформації» порядок доступу до публічної інформації, розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, надання відповідей на запити на інформацію.
18.2. Організацію роботи, пов’язаної з розглядом запитів на публічну інформацію, здійснює начальник відділу забезпечення діяльності виконкому.
До основних завдань відділу забезпечення діяльності виконкому належать: організація в установленому порядку доступу до публічної інформації, розгляд, опрацювання, облік, систематизація, надання відповідей на запити на інформацію.
Відповідно до покладених на нього завдань начальник відділу забезпечення діяльності виконкому:
– здійснює систематизацію, накопичення, зберігання запитів на публічну інформацію, які були отримані в процесі виконання міською радою своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством;
– організує прийом запитів на інформацію, що надходять до міської ради, як розпорядника інформації, забезпечує їх своєчасне опрацювання та контроль, надає відповіді на запити на інформацію в порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
– забезпечує місце для роботи запитувачів з документами;
– здійснює реєстрацію та веде облік запитів на інформацію, що надійшли в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації»;
– надає консультацію під час оформлення запитів на інформацію;
– забезпечує направлення запиту на інформацію належному розпоряднику відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
– узагальнює інформацію, якщо запитувана інформація перебуває у володінні двох і більше структурних підрозділів;
– здійснює адміністрування системи обліку публічної інформації на офіційному веб-сайті міської ради;
– систематично інформує керуючого справами про кількість та характер запитів на інформацію та оприлюднює вказану інформацію на офіційному веб-сайті міської ради у розділі «Доступ до публічної інформації».
18.3. Питання обов’язкового оприлюднення публічної інформації, приймання, реєстрації та розгляду запитів фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи, надання інформації, відтермінування та відмови у її наданні, розгляду скарг на рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації регламентовані нормами Порядку доступу до публічної інформації, розпорядником якої є виконавчий комітет Самбірської міської ради.
- Організація правового забезпечення діяльності
виконавчого комітету
19.1. Правове забезпечення діяльності виконавчого комітету, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний відділ виконавчого комітету.
19.2. Юридичний відділ виконавчого комітету підпорядковується міському голові, а з питань організації роботи апарату – керуючому справами.
У своїй діяльності юридичний відділ керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, Положенням про юридичний відділ та рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та іншим нормативно-правовими актами.Основними завданнями юридичного відділу є:
– організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів міською радою та її виконавчими органами, а також їх посадовими особами під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків.
– правове забезпечення діяльності виконавчого комітету;- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.19.3. Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань: – забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень міського голови, рішень виконкому, сесій, а також інших актів міської ради; – проводить правову експертизу проектів розпоряджень міського голови, проектів рішень виконкому, міської ради, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;- визначає, які нормативні документи є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції; – надає методичну допомогу працівникам апарату та керівникам структурних підрозділів щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;- представляє інтереси у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;- виконує інші функції з правового забезпечення діяльності відповідно до цього Регламенту та положення про юридичний відділ, що затверджується рішенням міської ради.19.4. Начальник юридичного відділу:- здійснює керівництво роботою юридичного відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;- бере участь у нарадах і засіданнях;- організовує роботу працівників юридичного відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників відділу та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;- виконує інші передбачені законодавством функції.
19.5. Міський голова, в разі необхідності, може залучати до представництва інтересів міської ради та територіальної громади м.Самбір у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів інших фахівців в галузі права.
- Порядок підготовки та проведення нарад
20.1. Міський голова, перший заступник міського голови, заступники міського голови, секретар ради, керуючий справами, керівники структурних підрозділів проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції. План проведення наради затверджує відповідна посадова особа та визначає особу, відповідальну за ведення протоколу наради.
20.2. Організація проведення нарад у міського голови покладається на апарат виконавчого комітету, а у першого заступника міського голови, заступників міського голови та керуючого справами – на підпорядковані структурні підрозділи.
20.3. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються учасникам нарад не пізніше, як за один день до проведення наради, а з додаткових (позапланових) питань – подаються у день проведення наради.
20.4. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не пізніше, ніж у триденний строк, якщо інше не передбачено рішеннями наради. У протоколі зазначаються прізвища та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення. Протокол наради підписує головуючий та візує особа, що вела протокол.
20.5. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися в установленому порядку розпорядження міського голови, протокольні доручення першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами, накази керівника структурного підрозділу.
20.6. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена міським головою посадова особа.
20.7. Протоколи нарад при міському голові веде і контролює спеціаліст відділу забезпечення діяльності виконкому, протоколи нарад при першому заступнику міського голови, заступниках міського голови веде відповідальний працівник управління, відділу та іншого виконавчого органу міської ради, з питань яких скликана нарада.
20.8. Протоколи нарад і конференцій зберігаються в управліннях, відділах та інших виконавчих органах міської ради, з питань яких скликалася нарада.
- Здійснення виконавчим комітетом контрольних повноважень
21.1. Виконавчий комітет здійснює контроль за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України, законів України, постанов Верховної Ради України, актів центральних і обласних органів виконавчої влади, рішень виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови та керуючого справами (надалі – акти).
21.2. Контроль за виконанням власних актів і актів вищих державних органів здійснюють міський голова, перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами, а також керівники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, колегій, рад, комітетів, комісій при виконавчому комітеті тощо та, безпосередньо, виконавці.
21.3. Організаційно-технічна робота по здійсненню контрольних повноважень виконавчого комітету виконується працівниками відділу забезпечення діяльності виконкому разом з працівниками управлінь, відділів та іншими виконавчими органами міської ради.
21.4. Безпосередній контроль за виконанням актів і документів здійснюють … заступники міського голови, керуючий справами, інші відповідальні працівники виконавчих органів міської ради.
21.5. Основними методами здійснення контролю за виконанням актів і документів першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами, іншими відповідальними працівниками виконавчих органів міської ради є :
– постійний контроль за дотриманням термінів виконання, передбачених в актах і документах заходів;
– періодичне проведення на місцях перевірок стану організації контролю і виконання актів в управліннях, відділах та інших виконавчих органах міської ради, та інформування про це керівництва;
– аналіз інформацій про хід реалізації прийнятих актів та застосування заходів щодо безумовного їх виконання;
– підготовка матеріалів про стан виконання актів та документів для їх розгляду, у порядку контролю, на нарадах у міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами, згідно з планом роботи;
– надання практичної допомоги виконавцям у здійсненні запланованих заходів;
– підготовка матеріалів про зняття актів і документів з контролю.
21.6. Акти вищих державних органів у день надходження реєструються відділом забезпечення діяльності виконкому і в той же день передаються на розгляд міському голові. Після розгляду ці документи з резолюціями передаються відділом забезпечення діяльності виконкому під розписку виконавцям, які також ці документи реєструють у журналах встановленого зразка.
21.7. На кожний документ відділ забезпечення діяльності виконкому складає картку встановленого зразка в 2-х примірниках (одна для цього ж відділу, друга – для контролю, відділу якому доручено здійснювати контроль за їх виконанням).
21.8. Рішення виконавчого комітету і розпорядження міського голови на виконання актів вищих державних органів приймаються, як правило, у місячний термін з дня їх одержання, або у терміни, визначені цими документами чи керівництвом.
21.9. Рішення виконавчого комітету, розпорядження міського голови контролюються головним спеціалістом відділу забезпечення діяльності виконкому, котрий здійснює оперативний контроль за дотриманням виконавцями визначених завдань, вказаних у цих документах термінів, систематично інформує керівництво.
21.10. Управління, відділи та інші виконавчі органи міської ради, підприємства, установи і організації інформують виконавчий комітет про хід виконання рішень, розпоряджень і доручень, актів вищих державних органів у встановлені терміни.
21.11. Начальник відділу забезпечення діяльності виконкому щопонеділка подає керуючому справами інформацію щодо дотримання виконавцями термінів виконання документів, доручень чи звернень.
Про кожний випадок несвоєчасного інформування щодо виконання рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови та доручень керівництва, порушення термінів підготовки проектів рішень і розпоряджень на виконання документів вищих державних органів – начальник відділу забезпечення діяльності виконкому доповідає міському голові, … заступникам міського голови та керуючому справами згідно з функціональними обов’язками для вжиття необхідних заходів.
21.12. У разі прийняття рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, з яких було раніше прийнято рішення чи розпорядження, останні знімаються з контролю, чи втрачають чинність, про що зазначається в новозатверджених документах.
21.13. Контроль за оформленням і виконанням пропозицій і зауважень, поданих під час проведення звітів керівництва перед населенням і в трудових колективах здійснює відділ організаційної роботи та з питань внутрішньої політики.
- Публічне обговорення проекту розпорядження
міського голови, рішення виконавчого комітету
22.1. Проект розпорядження міського голови, рішення виконавчого комітету, який стосується життєвих інтересів широких верств населення міста, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для їх розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.
22.2. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження чи рішення приймає міський голова на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.
22.3. Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати його прийняття.
22.4. Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками зацікавлених структурних підрозділів або іншими органами.
22.5. До пропозиції додаються проект розпорядження чи рішення, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.
22.6. У плані проведення публічного обговорення зазначається :
– які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;
– яких результатів необхідно досягти;
– які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;
– строк проведення обговорення.
22.7. Проект, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбаченими статтями 9,12,13 і 20 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
22.8.Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника проекту розпорядження з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
22.9.Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час його доопрацювання.
- Взаємодія виконкому та його структурних підрозділів з органами
виконавчої влади вищого рівня, підприємствами, установами, організаціями міста, територіальною громадою міста
23.1. Взаємодія виконавчих органів міської ради з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами самоорганізації населення, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності здійснюється згідно із Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими нормативно-правовими актами України.
Вона здійснюється міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами, начальниками управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради на відповідних рівнях згідно з функціональними обов’язками шляхом визначення завдань, погодження планів, програм і дій, обміну оперативною, управлінською інформацією, проведення спільних нарад та інших заходів.
23.2. Інтереси виконавчого комітету у взаємовідносинах з органами вищого рівня виконавчої влади, органами самоорганізації населення, підприємствами, установами та організаціями представляють міський голова, перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами.
23.3. Порядок забезпечення виконавчим комітетом та його структурними підрозділами взаємодії з органами вищого рівня виконавчої влади, органами самоорганізації населення, підприємствами, установами та організаціями визначається цим Регламентом.
23.4. Контроль за виконанням управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється в порядку, встановленому законодавством України.
23.5.Контроль за дотриманням підприємствами, установами та органі-заціями комунальної власності Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, обласної державної адміністрації та обласної ради, здійснюється управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради в межах наданих повноважень.
23.6. Відносини управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності будуються відповідно до вимог Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
23.7. Керуючись Законом України “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”, іншими нормативними документами, з метою інформування територіальної громади про діяльність міської ради та її виконавчого комітету, вдосконалення та прозорості роботи міської ради та її виконавчого комітету, рішення міської ради, її виконавчого комітету, розпорядження та доручення міського голови, що стосуються інтересів громади, доводяться до відома населення через засоби масової інформації і розміщуються на Інтернет-сторінці міської ради. З актуальних питань суспільно-політичного, соціально-економічного та культурного життя міста та країни організовуються брифінги, прес-конференції, засідання “круглих столів”, прямий телефонний зв’язок, виступи по телебаченню та на радіо в прямому ефірі чи в запису за участю міського голови, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами, начальників управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради, членів виконавчого комітету, депутатів міської ради.
23.8. Керівники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради несуть персональну відповідальність за чітке, оперативне і об’єктивне висвітлення своєї діяльності.
23.9. “Прямий ефір” на міському телеканалі, по радіо керівників виконавчих органів міської ради є однією із форм спілкування з населенням міста. Основна мета – своєчасне вирішення проблем мешканців міста, роз’яснення законодавства України та надання допомоги тим, хто її потребує. “Прямий ефір” проводиться в залежності від виникнення нагальних питань, які потребують всебічного оперативного роз’яснення широкому загалу. В проведенні ефіру беруть участь міський голова, перший заступник міського голови, заступники міського голови, керуючий справами, начальники управлінь, відділів та інших виконавчих органів міської ради.
Керуючий справами
виконавчого комітету Галина Кухар
Додаток до Регламенту виконавчого комітетуСамбірської міської ради
Затверджую Заступник голови Самбірської міської ради____________ __________________(підпис) (ім’я та прізвище)«___» ________________ 200__ року План роботи ____________________________________________________ (структурний підрозділ, апарат виконавчого комітету міської ради на ____________________ (квартал/рік)
_____________________ _________________ _________________(посада керівника) (підпис) (ім’я та прізвище) |
Керуючий справами
виконавчого комітету Галина Кухар