№22 Про затвердження Положення про конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку та Порядок проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку на території Самбірської міської ради
Самбірська міська рада
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ХІ сесія VІII демократичного скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 17 серпня 2021 року № 22
Про затвердження Положення про конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку та Порядок проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку на території Самбірської міської ради
Керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» від 03.12.2020 №1060-ІХ, Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Законом України «Про житлово-комунальні послуги», наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 року №150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку», від 27.07.2018№180 «Про затвердження Обов’язкового переліку робіт (послуг) витрати, на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території», ст.382 Цивільного кодексу України, ст.26., п.п. 20 ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» з метою забезпечення на території м.Самбора ефективного утримання багатоквартирних будинків, співвласниками яких не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком, не обрано управителя та не уклали договір про надання житлово-комунальних послуг, Самбірська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про конкурсну комісію з призначення управителя багатоквартирного будинку згідно з додатком 1.
- Затвердити Порядок проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку на території Самбірської міської ради, згідно з додатком 2.
- Опублікувати Положення та Порядок на офіційному веб-сайті Самбірської міської ради.
- Управлінню капітального будівництва та житлово-комунального господарства ВК СМР (О.Шурдак) забезпечити проведення роз’яснювальної роботи серед власників квартир у багатоповерхових житлових будинках щодо необхідності вибору форми правління будинком.
- Управлінню капітального будівництва та житлово-комунального господарства ВКСМР (О.Шурдак) визначити перелік багатоквартирних будинків, співвласниками яких не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком, не обрано управителя та не уклали договір про надання житлово-комунальних послуг.
- Установити, що до моменту визначення переможця конкурсу і укладання договорів про надання послуг з управління багатоквартирного будинку (групи будинків), послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій продовжують надавати КП СМР «ЖЕК», який надавав відповідні послуги до проведення конкурсу.
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію ради з питань економіки, комунального майна та власності (О.Полюга).
Міський голова Юрій Гамар
Додаток 1
до рішення Самбірської міської ради
від 17 серпня 2021 року № 22
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурсну комісію з призначення управителя
багатоквартирного будинку
1.Загальні положення
- Положення про конкурсну комісію щодо призначення управителя багатоквартирного будинку (далі – Положення) розроблено відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» та наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку» від 13.06.2016 року №150.
- Положення визначає порядок створення та організацію діяльності конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку (далі – конкурсна комісія) та процедуру проведення конкурсу.
- Терміни, що використовуються у цьому Порядку, мають такі значення:
конкурсна документація – комплект документів, який надається або надсилається організатором конкурсу його учасникам для підготовки конкурсних пропозицій;
конкурсна пропозиція – комплект документів, який готується учасником конкурсу на підставі конкурсної документації згідно з цим Порядком та подається організатору конкурсу;
об’єкт конкурсу – багатоквартирний будинок (група будинків), що визначається організатором конкурсу та входить до переліку будинків, щодо яких оголошено конкурс з призначення управителя;
учасник конкурсу – фізична особа підприємець або юридична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, яка має намір взяти участь у конкурсі та подала відповідну заяву організатору конкурсу.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених в Законах України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
- Організатором конкурсу є виконавчий комітет Самбірської міської ради.
- Конкурсна комісія – це тимчасово діючий колегіальний орган, що утворюється виконавчим комітетом Самбірської міської ради, для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку на території населеного пункту та забезпечення конкурентності, справедливості, неупередженості, послідовності та високого професійного рівня у підготовці та проведенні конкурсів відповідно до вимог чинного законодавства України.
- Основними принципами діяльності комісії є:
- законність;
- колегіальність;
- повнота розгляду конкурсних пропозицій відповідно до встановлених умов конкурсу;
- обґрунтованість прийнятих рішень;
- рівність усіх претендентів перед комісією;
- професійність членів комісії.
- Завдання комісії: підготовка конкурсної документації та подання її на затвердження організатору конкурсу, забезпечення організації та проведення конкурсного відбору управителя багатоквартирного будинку та визначення переможця.
- II. Склад і порядок утворення комісії
- До складу конкурсної комісії за рішенням організатора конкурсу можуть входити представники профільних громадських об’єднань у сфері житлово-комунального господарства та органів самоорганізації населення (за згодою).
- До складу конкурсної комісії не можуть входити учасники конкурсу, представники учасників конкурсу, члени сім’ї та близькі особи учасників конкурсу, члени сім’ї та близькі особи посадових осіб та власників корпоративних прав учасників – юридичних осіб.
III. Повноваження конкурсної комісії
При підготовці та проведенні конкурсу з визначення управителя багатоквартирного будинку конкурсна комісія керується Порядком проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №150 від 13.06.2016 року та цим Положенням, в межах наданих повноважень:
- Розробляє конкурсну документацію, яка повинна містити інформацію, визначену в п.3 розділу II Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку. У разі потреби, готує проект змін до конкурсної документації та подає їх на затвердження організатора конкурсу.
Передбачені конкурсною документацією умови проведення конкурсу обов’язкові для конкурсної комісії та його учасників.
- Подає конкурсну документацію на затвердження організатору конкурсу.
- Готує та розміщує від імені організатора конкурсу на офіційному веб-сайті Самбірської міської ради оголошення про проведення конкурсу з визначення управителя багатоквартирного будинку.
- Проводить реєстрацію конкурсних пропозицій в журналі обліку конкурсних пропозицій, який повинен містити дату та час надходження конкурсної пропозиції, найменування учасника конкурсу, місцезнаходження учасника конкурсу та його контактний телефон.
- Забезпечує надсилання конкурсної документації учасникам конкурсу від імені організатора конкурсу протягом трьох робочих днів після надходження від учасника конкурсу заяви про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації.
- Готує та направляє від імені організатора конкурсу роз’яснення щодо змісту конкурсної документації, що надаються протягом трьох робочих днів з дня отримання звернення. Відповідь з таким роз’ясненням може оприлюднюватись на офіційному веб-сайті Самбірської міської ради за усним рішенням голови конкурсної комісії.
При проведенні зборів учасників конкурсу з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам конкурсу.
- Організовує від імені організатора конкурсу огляд учасниками конкурсу об’єктів конкурсу та забезпечує фізичний доступ до них.
- Перевіряє відомості, зазначені у заяві учасника конкурсу після їх надходження, у порядку, встановленому ч.7 с.11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Витяги з ЄДРПОУ конкурсна комісія від імені організатора конкурсу долучає до конкурсних пропозицій учасників конкурсу.
У разі, якщо учасником конкурсу у заяві зазначено недостовірну інформацію чи її виявлено під час перевірки відомостей, зазначених у заяві, заява учасника конкурсу відхиляється, про що конкурсна комісія від імені організатора конкурсу повідомляє його у триденний строк.
- Розкриває конверти з конкурсними пропозиціями, що здійснюється на наступний день після закінчення строку їх подання на засіданні конкурсної комісії у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення конкурсу, в присутності учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, або уповноважених ними осіб.
9.1. Відсутність учасника конкурсу або його уповноваженого представника під час процедури розкриття конкурсних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його конкурсної пропозиції.
Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених конкурсною документацією, а також оголошує найменування (прізвище, ім’я, по батькові) та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, ціну пропозиції щодо кожного багатоквартирного будинку, що входить до об’єкта конкурсу.
Усі відомості щодо розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями вносяться до протоколу засідання конкурсної комісії.
Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненнями їх пропозицій.
9.2. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє їх за наявності таких підстав:
- конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації;
- прийнято рішення про припинення юридичної особи – учасника конкурсу, фізичної особи – підприємця – учасника конкурсу або порушено провадження у справі про банкрутство щодо учасника конкурсу;
- встановлено факт подання учасником конкурсу недостовірної інформації, що впливає на прийняття рішення;
- учасником конкурсу порушено наступні вимоги:
1) конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо;
2) у разі якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, розрахунок ціни учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо;
3) конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.
4) конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).
- Конкурсна комісія оцінює конкурсні пропозиції.
Конкурсні пропозиції, які не було відхилено з підстав, передбачених п.9.2 цього розділу, оцінюються конкурсною комісією окремо щодо кожного об’єкта конкурсу.
Оцінювання конкурсних пропозицій здійснюється за бальною системою, що визначається організатором конкурсу. При цьому максимальна сума балів дорівнює 100 балам.
Основним критерієм під час оцінювання є найнижча ціна послуги, що становить 35 балів.
У разі якщо об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом додавання балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. При цьому максимальна кількість балів під час оцінювання за кожним будинком не повинна перевищувати 35 балів.
- Приймає рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся.
Конкурс може бути визнаний таким, що не відбувся, в частині одного або декількох об’єктів конкурсу у разі:
- відсутності конкурсних пропозицій;
- відхилення всіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених пунктом 9.2 цього розділу.
У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, його організатор протягом трьох робочих днів з дня його прийняття письмово повідомляє про це всіх учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, оприлюднює таке рішення на своєму офіційному веб-сайті та протягом десяти календарних днів розміщує на офіційному веб-сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу повторно .
- Визначає переможця конкурсу.
Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією не пізніше десяти календарних днів з моменту розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
Усі рішення конкурсної комісії приймаються на засіданні у присутності не менше як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Переможець конкурсу за кожним об’єктом конкурсу оголошується на засіданні конкурсної комісії, на яке запрошуються всі учасники конкурсу або уповноважені ним особи.
У разі якщо у конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозиція не була відхилена, він оголошується переможцем конкурсу.
Підписаний протокол засідання конкурсної комісії є підставою для прийняття виконавчим органом міської ради протягом п’яти календарних днів з моменту його підписання рішення про призначення управителя та підписання договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
У разі відмови переможця конкурсу від підписання договору про надання послуги або не укладення договору з його вини у строк, визначений п.6 цього розділу, конкурсна комісія може визначити переможцем учасника, що набрав максимальне число балів за оцінюванням з числа інших поданих конкурсних пропозицій, або оголосити повторний конкурс.
Відповідне рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, витяг з якого підписується головою та секретарем конкурсної комісії і надсилається протягом трьох календарних днів усім учасникам конкурсу.
- IV. Організація роботи комісії
- Конкурсна комісія приступає до роботи з моменту затвердження її складу.
- Всі зміни до складу конкурсної комісії вносяться відповідними рішеннями виконавчого комітету Самбірської міської ради.
- Керує діяльністю конкурсної комісії і організовує її роботу голова комісії. Голова комісії в межах наданої компетенції:
- скликає засідання комісії;
- головує на засіданнях комісії;
- дає розпорядження та доручення, обов’язкові для членів комісії;
- дає доручення спеціалістам, які залучені до роботи комісії;
- організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії;
- представляє комісію у відносинах з установами та організаціями.
- У разі відсутності голови комісії його повноваження виконує заступник голови комісії.
- Секретар комісії:
- несе відповідальність за підготовку матеріалів для розгляду комісії та ведення протоколів засідання комісії;
- оповіщає всіх членів комісії про заплановані засідання за три дні до дати їх проведення;
- забезпечує виконання доручень голови комісії.
- Члени комісії зобов’язані брати участь у діяльності комісії, виконувати розпорядження і доручення голови комісії.
- Члени комісії користуються рівним правом голосу у прийнятті рішень.
- Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше як половини її складу.
- Усі рішення конкурсної комісії приймаються на засіданні у присутності не менше як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
- Всі рішення комісії приймаються шляхом відкритого голосування, результати якого заносяться до відповідного протоколу.
- Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, які брали участь у голосуванні.
Секретар ради Юрій Дмитришин
Додаток 2
до рішення Самбірської міської ради
від 17 серпня 2021 року № 22
ПОРЯДОК
проведення конкурсу щодо призначення управителя
багатоквартирногобудинку на території Самбірської міської ради
І. Загальні питання
- Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу щодо призначення управителя багатоквартирногобудинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.
- Поняття, що використовуються у цьому Порядку, мають таке значення:
конкурсна документація – комплект документів, який надається або надсилається організатором конкурсу його учасникам для підготовки конкурсних пропозицій;
конкурсна пропозиція – комплект документів, який готується учасником конкурсу згідно з цим Порядком та подається організатору конкурсу;
організатор конкурсу – виконавчий комітет Самбірської міської ради;
учасник конкурсу – фізична особа – підприємець або юридична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, яка має намір взяти участь у конкурсі та подала відповідну заявку організатору.
Інші поняття вживаються у значенні, наведеному в Законах України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
ІІ. Підготовка конкурсу
1.Організатор конкурсу складає перелік будинків, в яких не створено об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, та оголошує щодо них конкурс з призначення управителя.
Із складеного переліку організатор конкурсу визначає об’єкти конкурсу.
У разі звернення до організатора конкурсу співвласників багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя, організатор конкурсу оголошує та проводить такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Об’єктом конкурсу в цьому разі є багатоквартирний будинок, співвласники якого звернулися до організатора конкурсу з проханням призначити управителя.
- Організатор конкурсу утворює конкурсну комісію, до складу якої входять представники організатора конкурсу та структурних підрозділів міської ради. До складу комісії можуть входити представники органів виконавчої влади, громадських об’єднань, депутати міської ради за їх згодою.
Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу.
До складу конкурсної комісії не можуть входити представники учасника конкурсу та члени їх сімей.
У разі якщо об’єктом конкурсу є багатоквартирний будинок, співвласники якого звернулися до організатора конкурсу з проханням призначити управителя, до складу конкурсної комісії входить(ять) уповноважена(і) особа (особи) співвласників цього багатоквартирного будинку. Уповноважена(і) особа (особи) співвласників будинку може (можуть) залучатися до складу конкурсної комісії протягом усього часу роботи конкурсної комісії, але не пізніше дня оголошення переможця конкурсу.
Склад конкурсної комісії та Положення про конкурсну комісію затверджує організатор конкурсу.
- Для проведення конкурсу конкурсна комісія готує конкурсну документацію, яка затверджується організатором. Конкурсна документація повинна містити:
1) найменування, місце знаходження організатора конкурсу;
2) прізвище, посада та номери телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу;
3) перелік складових робіт (послуг) з управління багатоквартирним будинком, який складений згідно з обов’язковим переліком робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території;
4) вимоги щодо якості надання послуги (перевірка робіт та періодичність їх надання) з посиланням на стандарти, нормативи, норми та правила;
5) найменування об’єкта конкурсу чи перелік об’єктів конкурсу;
6) технічну характеристику кожного об’єкта конкурсу за показниками згідно з додатком 1 до цього Порядку;
7) критерії оцінки конкурсних пропозицій:
ціна послуги, що включатиме: витрати на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території; поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку; винагороду управителю з розрахунку на 1 м.кв. загальної площі багатоквартирного будинку;
рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічним базою;
кількість персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання та досвід (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців);
фінансова спроможність учасника конкурсу;
наявність досвіду роботи з надання послуги у сфері житлово-комунального господарства;
8) вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали та копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання;
9) методику оцінювання конкурсних пропозицій;
10) проект договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком;
11) порядок надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї;
12) дату огляду об’єктів конкурсу та доступу до них;
13) інформацію про:
наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі;
13) способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;
14) місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
- Передбачені конкурсною документацією умови проведення конкурсу обов’язкові для конкурсної комісії та його учасників.
- Організатор конкурсу розміщує на офіційному веб-сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу, яке повинне містити інформацію, передбачену підпунктами 1, 2, 3, 13, 14 пункту 3 цього розділу, а також про способи і місце отримання конкурсної документації, (у разі її визначення організатором конкурсу).
- Інформаційне повідомлення про проведення конкурсу організатор конкурсу публікує в засобах масової інформації.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування в друкованому засобі масової інформації інформаційного повідомлення про проведення конкурсу.
- 6. Організатор конкурсу може встановити плату за участь у конкурсі, яка не повинна перевищувати 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожен об’єкт конкурсу.
- Конкурсна документація надається особисто або надсилається поштою організатором конкурсу його учаснику протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заявки про участь у конкурсі, у якій зазначається спосіб надання конкурсної документації.
- Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за десять календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненнями щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов’язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів з дня отримання звернення письмову відповідь , яку може оприлюднити її на своєму офіційному веб-сайті.
- При проведенні організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам конкурсу.
- Організатор конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій, внести зміни до конкурсної документації, про що повідомляє протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін учасників конкурсу, яким було надано конкурсну документацію.
- У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу повинен продовжити строк подання конкурсних пропозицій не менше ніж на сім календарних днів.
- Організатор конкурсу у визначений ним день та час організовує огляд учасниками конкурсу об’єктів конкурсу та забезпечує фізичний доступ до них.
ІІІ. Подання заяви та конкурсних пропозицій
1.Для участі у конкурсі його учасники подають організатору заяву, в якій зазначають:
фізичні особи – підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта;
юридичні особи – повне найменування, код ЄДРПОУ;
До заяви подаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя – фізичної – підприємця) (з 01 січня 2019 року).
2.Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо.
У разі якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, розрахунок ціни учасник конкурсу подає у складі конкурсної пропозиції на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу, окремо.
Конкурсна пропозиція подається особисто або через уповноважену належним чином особу чи надсилається поштою організатору конкурсу у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника конкурсу, дата та час проведення конкурсу, контактні номери телефонів учасника конкурсу.
Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).
- Конкурсні пропозиції, що отримані після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу, які їх подали.
- Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.
- Конкурсні пропозиції реєструються організатором конкурсу в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. На запит учасника конкурсу організатор конкурсу протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.
ІV. Розгляд і оцінка конкурсних пропозицій
1.Відомості, зазначені у заяві учасника конкурсу, перевіряє організатор конкурсу після їх надходження у порядку, встановленому ч.7 ст.11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Витяги з ЄДРПОУ організатором конкурсу долучаються до конкурсних пропозицій учасників конкурсу.
У разі, якщо учасником конкурсу у заяві зазначено недостовірну інформацію чи її виявлено під час перевірки відомостей , зазначених у заяві, заява учасника конкурсу відхиляється, про що організатор конкурсу повідомляє його у триденний строк.
2.Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюється на наступний день після закінчення строку їх подання на засіданні конкурсної комісії у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення конкурсу, в присутності учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, або уповноважених ними осіб.
Відсутність учасника конкурсу або його уповноваженого представника під час процедури розкриття конкурсних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його конкурсної пропозиції.
- Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених конкурсною документацією, а також оголошує найменування (прізвище, ім’я, по батькові) та місце знаходження кожного учасника конкурсу, ціну кожної пропозиції та перелік послуг, критерії оцінки конкурсних пропозицій.
Усі відомості щодо розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями вносяться до протоколу засідання конкурсної комісії.
- За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право відхилити їх з таких причин:
конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації.
прийнято рішення про припинення юридичної особи – підприємця – учасника конкурсу або порушено проти нього справу про банкрутство;
встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення.
учасником конкурсу порушено вимоги п.2 розділу III цього Порядку.
- Конкурсні пропозиції, які не були відхилені з причин, передбачених пунктом 4 цього розділу, оцінюються конкурсною комісією окремо щодо кожного об’єкта конкурсу.
Оцінювання конкурсних пропозицій здійснюється за бальною системою, що визначається організатором конкурсу, з урахуванням такого розподілу балів за критеріями оцінювання:
ціна послуги – до 35 балів;
рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою – до 15 балів;
наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців), – 15 балів;
фінансова спроможність учасника конкурсу – до 15 балів;
наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства – до 20 балів.
За подані інші, крім передбачених конкурсною документацією, документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо), можуть додатково нараховуватися до 5 балів.
Основним критерієм під час оцінювання є найнижча ціна послуги, що становить 35 балів.
У разі якщо об’єкт конкурсу складається з групи будинків, оцінювання конкурсних пропозицій за критерієм «ціна послуги» здійснюється шляхом визначення середнього математичного значення кількості балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. При цьому максимальна кількість балів під час оцінювання за кожним будинком не повинна перевищувати 35 балів.
- Конкурс може бути визнаний таким, що не відбувся, в частині одного або декількох об’єктів конкурсу у разі:
неподання конкурсних пропозицій;
відхилення всіх конкурсних пропозицій з причин, передбачених пунктом 4 цього розділу.
- У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, його організатор письмово повідомляє протягом трьох робочих днів з дня його прийняття всіх учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції оприлюднює таке рішення на своєму офіційному веб-сайті та протягом десяти календарних днів розміщує на офіційному веб-сайті міської ради оголошення про проведення конкурсу повторно і публікує в засобах масової інформації відповідне інформаційне повідомлення.
- Усі рішення конкурсної комісії приймаються на засіданні у присутності не менше як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.
- Визначення переможця конкурсу та укладення договору
- Переможцем конкурсу визначається його учасник, що набрав максимальну кількість балів щодо об’єкта конкурсу.
- Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією не пізніше десяти календарних днів з моменту розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відповідно до п.8 розділу IV цього Порядку.
- Переможець конкурсу за кожним об’єктом конкурсу оголошується на засіданні конкурсної комісії, на яке запрошуються всі його учасники або уповноважені ним особи.
- У разі якщо у конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозиція не була відхилена, він оголошується переможцем конкурсу.
- Підписаний протокол засідання конкурсної комісії є підставою для прийняття виконавчим комітетом міської ради протягом п’яти календарних днів з моменту його підписання рішення про призначення управителя.
- Протягом п’яти календарних днів з дня прийняття виконавчим комітетом міської ради рішення про призначення управителя з переможцем конкурсу укладається договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
Договір про надання послуги за кожним багатоквартирним будинком, що входив в об’єкт конкурсу, строком на один рік від імені співвласників багатоквартирного будинку підписує уповноважена особа виконавчого органу міської ради, за рішенням якого призначається управитель.
Інформація про управителя, з яким укладено договір про надання послуги, доводиться до відома співвласників багатоквартирного будинку шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Самбірської міської ради та в кожному конкретному будинку (на прибудинковій території), зокрема на офіційних стендах у під’їздах будинків та біля них, відповідного оголошення. Оголошення має містити інформацію про повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) управителя, його контактні телефони, номер та дату укладення договору, ціну послуги.
- У разі відмови переможця конкурсу від підписання договору про надання послуги або не укладення договору з його вини у строк, визначений пунктом 6 цього розділу, конкурсна комісія може визначити переможцем учасника, що набрав максимальне число балів за оцінюванням з числа інших поданих конкурсних пропозицій, або оголосити повторний конкурс.
Відповідне рішення конкурсної комісії оформлюються протоколом, витяг з якого підписується головою та секретарем конкурсної комісії і надсилається протягом трьох календарних днів усім учасникам конкурсу.
Секретар ради Юрій Дмитришин