№ 7. Про затвердження Програми відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Самборі на 2019-2020 роки (“Теплий дім“)
Самбірська міська рада
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
LIIІ сесія VII демократичного скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 11 червня 2019 року № 7
Про затвердження Програми відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Самборі на 2019-2020 роки (“Теплий дім“)
З метою забезпечення участі власників квартир у будинках ОСББ щодо впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків через залучення кредитних коштів, керуючись ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до Законів України “Про енергозбереження“, “Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку“, «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», «Про енергетичну ефективність будівель»,
Самбірська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Програму відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Самборі на 2019 – 2020 роки (“Теплий дім“) згідно додатку.
- Фінансовому управлінню (Р.Сас) передбачати кошти на фінансування Програми відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Самборі на 2019 – 2020 роки (“Теплий дім“).
- Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови (І.Несторак).
Міський голова Юрій Гамар
Додаток
до рішення Самбірської міської ради
від 11 червня 2019 року №7
ПРОГРАМА
відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Самборі на 2019-2020 роки (“Теплий дім“)
- Паспорт Програми
1 | Ініціатор розроблення Програми | Управління економіки виконавчого комітету Самбірської міської ради |
2 | Розробники Програми | Управління економіки виконавчого комітету Самбірської міської ради |
3 | Відповідальний виконавець Програми | Управління економіки виконавчого комітету Самбірської міської ради |
4 | Учасники Програми | Основні учасники:
1) Управління економіки виконавчого комітету Самбірської міської ради; 2) об’єднання співвласників багатоквартирних будинків у м. Самборі; 3) кредитно-фінансові установи (банки, які є учасниками Фонду гарантування вкладів фізичних осіб) |
5 | Строк реалізації Програми | 2019 – 2020 роки |
6 | Джерела фінансування Програми | Кошти міського бюджету, кредитні ресурси та кошти громади Житлових об’єднань, ОСББ |
7 | Обсяг фінансування з міського бюджету | Затверджується щорічно |
- Мета Програми
Основною метою Програми є підвищення енергоефективності та термомодернізації багатоквартирних будинків шляхом створення дієвого механізму фінансової підтримки громад Житлових об’єднань щодо залучення кредитних коштів на проведення відповідних заходів.
- Опис та завдання Програми
В умовах постійно зростаючих цін на основні види енергоресурсів та значної зовнішньоекономічної залежності нашої країни від постачальників енергоносіїв питання покращення показників енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів у багатоквартирних житлових будинках набувають особливої актуальності у зв’язку із нагальною необхідністю економії коштів на їх утримання.
Впровадження проектів з комплексної термомодернізації та підвищення енергоефективності багатоквартирних будинків не лише дозволяє значно скоротити витрати населення на оплату енергоресурсів, але й підвищити комфорт проживання, поліпшити зовнішній вигляд будинків та збільшити терміни їх експлуатації.
Основною перешкодою на шляху до проведення заходів з підвищення енергоефективності та термомодернізації багатоквартирних будинків є брак коштів. Потреби в коштах є настільки значними, що покрити їх виключно за рахунок міського бюджету не є можливим. Громада міста не має на сьогодні у своєму розпорядженні фондів спеціального призначення, які повинні були б акумулюватися з часу введення будинків в експлуатацію, а механізм, який би дозволив на постійній основі акумулювати кошти, відсутній.
У зв’язку з цим основними джерелами коштів, які можна залучити на впровадження заходів з підвищення енергоефективності та термомодернізації житлових будинків, залишаються банківські кредити.
Саме здешевлення кредитних коштів є основним механізмом розширення доступу Житлових об’єднань до фінансування заходів з підвищення енергоефективності та термомодернізації.
Тому, для активного залучення кредитних коштів Житловими об’єднаннями та зменшення фінансового навантаження на мешканців міста Самбора, що проводять заходи з підвищення енергоефективності та термомодернізації у багатоповерхових будинках, а також реалізації на місцевому рівні державної політики енергозбереження, розроблено цю Програму.
Цією Програмою запропоновано створення прозорого механізму використання коштів, передбачених у місцевому бюджеті на відшкодування частини кредитних коштів, залученими Житловими об’єднаннями в кредитно-фінансових установах на проведення заходів з енергозбереження.
Головним розпорядником бюджетних коштів і відповідальним виконавцем Програми є управління економіки виконавчого комітету Самбірської міської ради (далі – Управління економіки).
- Цілі Програми:
1) стимулювання ОСББ у проведенні термомодернізації та підвищення енергоефективності шляхом реконструкції житлового фонду м. Самбора;
2) зниження видатків мешканців багатоквартирних будинків на опалення, електричну та інші види енергії;
3) розвиток ініціативи співвласників багатоквартирних будинків задля створення ефективного власника;
4) популяризація економічних, екологічних та соціальних переваг впровадження заходів з енергозбереження багатоквартирних будинків, а також підвищення громадського освітнього рівня у цій сфері.
- Завдання Програми:
1) зниження фінансового навантаження на мешканців міста;
2) підвищення рівня комфорту та якості життя мешканців міста;
3) стимулювання механізму комерційного фінансування заходів з підвищення енергоефективності та термомодернізації багатоквартирних будинків;
4) підвищення культури споживання енергії та відповідальності Житлових об’єднань у напрямку енергозбереження та енергоефективності.
- Механізм реалізації Програми
Суть механізму Програми полягає у тому, що з міського бюджету м. Самбора відшкодовується позичальникам – ОСББ– частина кредитних коштів, залучених ОСББ на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків.
Відшкодування частини кредитних коштів здійснюється на підставі Генерального договору про співробітництво між головним розпорядником коштів міського бюджету м.Самбора, передбачених на фінансування заходів цієї Програми та кредитно-фінансовою установою, (надалі – Генеральний договір)(додаток до цієї Програми).
Відшкодування частини кредитів за отриманими і використаними кредитними коштами ОСББ здійснюється на впровадження таких енергозберігаючих заходів:
- Модернізація та утеплення стін фасаду.
- Модернізація, реконструкція, утеплення і ремонт покрівель, дахового перекриття, підвальних і цокольних приміщень.
- Реконструкція, ремонт і модернізація всіх інженерних мереж і обладнання у будинку.
- Встановлення приладів погодного регулювання подачі теплоносія.
- Утеплення під’їздів (встановлення та заміна вікон, вхідних дверей).
- Модернізація систем освітлення під’їздів.
- Модернізація систем вентиляції.
- Встановлення обладнання з використання альтернативних до газу джерел енергії для потреб будинку.
- Інші енергоефективні заходи у багатоквартирному будинку.
ОСББ через проведення загальних зборів відповідно до статуту визначає необхідні першочергові роботи, встановлює їхню кошторисну вартість, приймає рішення про залучення кредитних коштів, їхню суму та оптимальний термін кредиту.
Правління ОСББ, ЖБК на підставі рішення загальних зборів укладає кредитний договір з кредитно-фінансовою установою відповідно до внутрішніх нормативних документів кредитно-фінансової установи.
Кредитно-фінансові установи не пізніше десятиденного терміну від дати підписання кредитного договору між кредитно-фінансовою установою та ОСББ, ЖБК подають головному розпоряднику коштів міського бюджету реєстр нових позичальників, які отримали кредит для вищеперелічених цілей.
Після отримання від позичальника повного пакету документів, перелік яких наведений у додатку до Генерального договору, які підтверджують цільовість використання кредитних коштів, кредитно-фінансові установи подають зведений реєстр позичальників, які взяли кредити у цих установах, де зазначається сума відшкодування частини кредиту.
Відшкодування частини кредиту надається не пізніше тридцятитиденного терміну від дати отримання зведеного реєстру від кредитно-фінансової установи, але також не пізніше 20 грудня року, у якому був отриманий кредит, через перерахунок головним розпорядником коштів міського бюджету м. Самбора на транзитний рахунок відповідної кредитно-фінансової установи, яка у свою чергу розподіляє ці кошти на позичкові рахунки Позичальників, про що головному розпоряднику коштів міського бюджету м. Самбора надаються відповідні виписки чи підтверджуючі документи.
Відшкодування частини кредиту з міського бюджету м. Самбора надається ОСББ, ЖБК у розмірі до 15 відсотків від максимального розміру основної суми (тіла) кредиту, але не більше 50 тис. грн. за одним кредитним договором, на заходи з енергозбереження, капітального ремонту та реконструкції багатоквартирних будинків згідно з цією Програмою.
Відшкодування частини кредиту проводиться розпорядником коштів у порядку надходження від кредитно-фінансових установ зведених реєстрів позичальників у межах бюджетного асигнування на виконання Програми.
ОСББ, ЖБК самостійно визначають перелік робіт з підвищення енергоефективності та термомодернізації будинку, виконавця робіт, приймають рішення про залучення кредитних коштів, їхню суму та оптимальний термін кредиту. Необхідність проведення цих заходів має бути затверджена загальними зборами відповідно до статуту.
Житлові об’єднання несуть повну відповідальність за реалізацію відповідних проектів та зобов’язуються надавати Кредитно-фінансовій установі достовірну інформацію, необхідну для отримання відшкодування з міського бюджету.
Житловим об’єднанням у договорі з виконавцем робіт з підвищення енергоефективності та термомодернізації будинку слід передбачити пункт щодо забезпечення виконання цих робіт відповідно до вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності
Розпорядник коштів міського бюджету м. Самбора має право здійснювати заходи щодо перевірки пакетів документів позичальників та контроль за цільовістю використання кредитів, отриманих відповідно до цієї Програми, за умови попереднього письмового повідомлення про це кредитно-фінансової установи за 10 робочих днів.
За результатами проведеного звітування Самбірська міська рада приймає рішення щодо продовження дії цієї Програми.
- Очікувані результати:
- Формування прозорого та дієвого механізму залучення кредитних коштів ОСББ та ЖБК для підвищення енергоефективності та термомодернізації багатоквартирних будинків;
- Створення сприятливих умов для відновлення житлового фонду міста та підвищення комфортності умов проживання;
- Формування в суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, розвитку і використання відновлюваних джерел енергії;
- Підвищення енергоефективності та несучої здатності конструкцій будинку і внутрішньо-будинкових інженерних мереж тепло- та водопостачання;
- Створення інструментів для розвитку суспільних відносин та підвищення рівня довіри між міською владою, Кредитно-фінансовими установами та громадою ОСББ та ЖБК .
- Фінансове забезпечення Програми
Фінансування Програми буде здійснюватися за рахунок міського бюджету міста Самбора та кредитних коштів мешканців ОСББ і ЖБК міста.
Обсяг фінансування затверджується щорічно Самбірською міською радою і враховується при формуванні видатків міського бюджету та при потребі коригується протягом поточного року в межах можливостей міського бюджету.
Головним розпорядником коштів місцевого бюджету, виділених на реалізацію Програми, є виконавчий комітет Самбірської міської ради. Використання коштів здійснюється згідно з Порядком.
Контроль за цільовим використанням бюджетних коштів в рамках цієї Програми здійснюється у визначеному законодавством порядку.
Обсяги та джерела фінансування Програми наведені у таблиці 1.
Джерела фінансування: міський бюджет, кошти мешканців ОСББ, ЖБК;
Обсяг фінансування: 2019 рік – 100,0 тис.грн.
2020 рік – 200,0 тис.грн.
Секретар ради Юрій Дмитришин
Додаток
до Програми відшкодування частини
кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на
впровадження заходів з енергозбе-
реження, реконструкції і модернізації
багатоквартирних будинків у м.Самбір
на 2019-2020 роки (“Теплий дім“)
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДОГОВІР №____
про співробітництво
м. _______ “___“_________ _____ року
Головний розпорядник коштів – виконавчий комітет Самбірської міської ради і (надалі – розпорядник коштів), в особі міського голови ……………….., який діє на підставі _________________________________ з однієї сторони та _________________________________(надалі – Кредитно-фінансова установа), в особі __________________________, який діє на підставі _______________________________ з іншої сторони (надалі – Сторони), уклали цей договір про таке:
- Предмет договору
1.1. Предметом цього договору є встановлення основних умов та принципів співпраці Сторін у процесі відшкодування Розпорядником коштів частини кредиту, отриманого ОСББ, ЖБК (надалі – відшкодування частини кредиту) на цілі енергозбереження та енергоефективної модернізації житлових будинків, у кредитно-фінансовій установі на цілі, передбачені у Програмі відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. Самборі на 2019-2020 роки (“Теплий дім“) (надалі – Програма), у розмірах та у порядку, визначеному цим договором.
1.2. Розпорядник коштів відшкодовує частину кредиту, отриманого ОСББ, ЖБК (надалі – Позичальники) на цілі енергозбереження та енергоефективної модернізації житлових будинків (додаток 1 до цього договору) у кредитно-фінансовій установі у розмірі до 15 відсотків від максимального розміру основної суми (тіла) кредиту, але не більше 50 тис. грн. за одним кредитним договором, на заходи з енергозбереження, капітального ремонту та реконструкції багатоквартирних будинків згідно з цією Програмою.
1.3. Кредитування позичальників здійснюється кредитно-фінансовою установою відповідно до внутрішніх нормативних документів кредитно-фінансової установи.
1.4. Кредити надаються виключно у національній валюті на підставі цього договору та поданих зведених реєстрів. Відшкодування за кредитами надається одноразово після повного виконання проекту з підвищення енергоефективності та термомодернізації на підставі укладених кредитних договорів та зведених реєстрів позичальників (згідно з додатком __ до цього Договору).
- Основні завдання Сторін
2.1. Для досягнення цілей за цим договором Сторони зобов’язуються:
2.1.1. Спрямовувати зусилля на виконання умов Програми.
2.1.2. Проводити заходи щодо пошуку позичальників, які бажають отримати кредит у кредитно-фінансовій установі та отримати право на відшкодування частини такого кредиту відповідно до умов Програми.
2.1.3. Обмінюватися наявною в їх розпорядженні інформацією, яка стосується предмету цього договору, проводити спільні консультації і переговори, встановлювати науково-технічні та комерційно-фінансові зв’язки з третіми особами й інформувати один одного про результати подібних контактів.
- Обов’язки і права Розпорядника коштів
3.1. Розпорядник коштів зобов’язується:
3.1.1. Прийняти, розглянути сформовані кредитно-фінансовою установою реєстри позичальників, які отримали кредит на цілі, передбачені у Програмі.
3.1.2. Відшкодовувати частину кредиту за кредитним договором, відповідно до реєстру позичальників, наданого кредитно-фінансовою установою, згідно з підпунктами 3.1.1 цього договору.
3.1.3. Прийняти, розглянути сформовані кредитно-фінансовою установою зведені реєстри позичальників згідно з підпунктом 4.1.6 цього договору.
3.1.4. Не пізніше тридцятиденного терміну від дати отримання зведеного реєстру від кредитно-фінансової установи (але не пізніше 20 грудня року, у якому був отриманий кредит) перераховувати кошти відшкодування частини кредиту за залученими кредитними коштами ОСББ І ЖБК, відповідно до зведених реєстрів на транзитний рахунок №_______________, що відкритий у кредитно-фінансовій установі.
3.1.5. Повідомляти кредитно-фінансову установу про всі зміни, що можуть вплинути на виконання Сторонами умов цього договору за 3 дні до набрання ними чинності.
3.1.6. Не розголошувати відомості, які становлять банківську та комерційну таємницю кредитно-фінансової установи, а також відомості, які стали відомі департаменту _____________________ у зв’язку з виконанням обов’язків за цим договором.
3.1.7. Виконувати інші зобов’язання за цим договором.
3.2. Розпорядник коштів має право:
3.2.1. Вносити на розгляд кредитно-фінансової установи пропозиції щодо вдосконалення правовідносин за цим договором, а також схеми кредитування Позичальників.
3.2.2. Здійснювати контроль за дотриманням кредитно-фінансовою установою умов цього договору.
3.2.3. Здійснювати заходи з перевірки пакетів документів позичальників (згідно з додатком 4 до цього договору) та контроль за цільовістю використання кредитів, отриманих за Програмою, відповідно до умов цього договору за умови попереднього письмового повідомлення про це кредитно-фінансової установи за 10 робочих днів.
- Обов’язки і права Кредитно-фінансової установи
4.1. Кредитно-фінансова установа зобов’язується:
4.1.1. Надавати кредити позичальникам на цілі, передбачені у Програмі, у порядку, передбаченому внутрішніми нормативними документами кредитно-фінансової установи.
4.1.2. Визначати суму коштів, яка необхідна для відшкодування частини кредиту за кредитним договором за кожним позичальником окремо, виходячи з умов, передбачених у пункті 1.3 цього договору та відобразити у зведеному реєстрі.
4.1.3. Формувати та зберігати у кредитно-фінансовій установі за кожним позичальником, який отримав кредит у кредитно-фінансовій установі відповідно до умов цього договору, пакет документів згідно з переліком, наведеним у додатку 4 до цього договору.
4.1.4. Формувати реєстр позичальників, які отримали кредит у кредитно-фінансовій установі на цілі, передбачені цим договором, згідно з формою, наведеною у додатку 2 до цього договору.
4.1.5. Не пізніше десятиденного терміну від дати підписання кредитного договору між кредитно-фінансовою установою та ОСББ, ЖБК подавати розпоряднику коштів реєстр позичальників, які отримали кредит за Програмою.
4.1.6. Після отримання від клієнта повного пакету документів, наведеного у додатку 4 до цього договору, формувати та подавати розпоряднику коштів зведений реєстр позичальників згідно з формою, наведеною у додатку 3 до цього договору.
4.1.7. Перераховувати скеровані розпорядником коштів на рахунок кредитно-фінансової установи кошти, призначені для відшкодування частини кредиту на позичкові рахунки позичальників, відповідно до умов цього договору та інших договорів, укладених у межах цього договору, для погашення основної суми кредиту (тіла кредиту) позичальника.
4.1.8. У разі повного дострокового погашення кредиту до часу надходження коштів, призначених на відшкодування частини кредиту, повідомляти розпорядника коштів про повне дострокове погашення кредиту на наступний робочий день після його погашення.
4.1.9. У разі, коли сума заборгованості за кредитом позичальника на час надходження коштів з відшкодування частини кредиту є меншою від розміру відшкодування частини кредиту, перераховувати різницю таких коштів на рахунок розпорядника коштів.
4.1.10. Здійснювати заходи з популяризації Програми щодо відшкодування частини кредиту позичальникам, які отримали кредит у кредитно-фінансовій установі на цілі, передбачені у Програмі.
4.1.11. Виконувати інші зобов’язання за цим договором.
4.1.12. У кредитних договорах, які укладатимуться з Позичальниками у графі “Ціль кредитування“ зазначати – “у межах Програми“ з подальшим переліком робіт, на які надається кредит.
4.2. Кредитно-фінансова установа має право:
4.2.1. Відмовити позичальнику у наданні кредиту у разі:
4.2.1.1. Невідповідності позичальника вимогам кредитно-фінансової установи та умовам цього договору.
4.2.1.2. Прийняття кредитним комітетом кредитно-фінансової установи рішення про відмову у видачі кредиту.
- Відповідальність сторін
5.1. У разі невиконання чи неналежного виконання зобов’язань, передбачених цим договором, винна Сторона відшкодовує іншій Стороні всі завдані у зв’язку з цим збитки.
5.2. Кредитно-фінансова установа несе відповідальність за невключення осіб, які отримали кредит за Програмою у зведений реєстр згідно з додатком 3 до цього договору.
5.3. Розпорядник коштів не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів для відшкодування частини кредиту позичальників з міського бюджету м. Львова.
5.4. Кредитно-фінансова установа не несе відповідальності за відмову розпорядника коштів здійснювати відшкодування частини кредиту згідно зі сформованими кредитно-фінансовою установою зведеними реєстрами.
- Форс-мажорні обставини
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання будь-якого з положень цього договору, якщо це стало наслідком причин, що є поза сферою контролю невиконуючої сторони. Такі причини це: стихійне лихо, екстремальні погодні умови, перебої електроенергії та телекомунікацій, збої комп’ютерних систем, пожежі, страйки, військові дії, громадське безладдя і тощо, але не обмежуються ними.
- Строк дії договору
7.1. Цей договір набуває чинності з дня його підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.
7.2. Цей договір може бути розірваний лише за згодою Сторін. Сторона, що бажає розірвати договір подає заяву не раніше ніж за 30 днів до пропонованого дня припинення дії договору.
7.3. Після закінчення дії договору розпорядник коштів зобов’язується здійснювати відшкодування частини кредиту, відповідно до сформованих кредитно-фінансовою установою зведених реєстрів , сформованих до моменту припинення дії договору.
- Прикінцеві положення
8.1. Будь-які зміни і доповнення до цього договору вносяться лише за згодою Сторін, через укладення додаткових договорів.
8.2 У разі змін в законодавстві України щодо правовідносин, визначених в цьому Договорі, а також в інших випадках, за погодженням Сторін в Договір вносяться відповідні зміни та доповнення шляхом оформлення додаткового договору до цього Договору, який є невід’ємною його частиною. У випадках укладення додаткового договору до кредитного договору, що впливатимуть на правовідносини за цим Договором, в цей Договір в обов’язковому порядку вносяться відповідні зміни.
8.3. У разі виникнення спорів у ході виконання цього договору Сторони намагатимуться вирішувати їх шляхом переговорів. Зацікавлена Сторона має право звернутися до суду, якщо під час переговорів Сторони не дійшли згоди щодо врегулювання спору.
8.4. Цей договір складено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу.
8.5. Розпорядник коштів підтверджує, що позичальники, внесені до зведених реєстрів згідно з кредитними договорами та умовами цього договору, є учасниками Програми та зобов’язується відповідно до умов цього договору відшкодовувати частину кредиту позичальника.
- Місце знаходження та реквізити Сторін
Кредитно-фінансова установа ________________ ________________ _________________ _________________ _________________ М. п. |
Виконавчий комітет Самбірської міської ради __________________
м. __________________, вул.______________, р/р _________________________ в ГУДКСУ у Львівській області Код ЄДРПОУ ……………………………. МФО …………………. М. П. |
Секретар ради Юрій Дмитришин
Додаток 1
до Генерального договору
про співробітництво №_____
від “____“__________20____
ЦІЛІ КРЕДИТУВАННЯ,
які забезпечують енергоощадність та підпадають
під відшкодування відсотків з кредитів для населення
№ з/п | Цілі |
1 | Модернізація та утеплення стін фасаду |
2 | Модернізація, реконструкція, утеплення і ремонт покрівель, дахового перекриття, підвальних приміщень |
3 | Реконструкція, ремонт і модернізація всіх інженерних мереж і обладнання у будинку |
4 | Встановлення приладів погодного регулювання подачі теплоносія |
5 | Утеплення під`їздів (встановлення та заміна вікон, вхідних дверей) |
6 | Модернізація систем освітлення під’їздів |
7 | Модернізація систем вентиляції |
8 | Модернізація, капітальний ремонт та заміна ліфтів |
9 | Встановлення обладнання з використання альтернативних до газу джерел енергії для потреб будинку |
10 | Інші роботи з модернізації, ремонту і реконструкції багатоквартирного будинку |
Секретар ради Юрій Дмитришин
Додаток 2
до Генерального договору
про співробітництво №_____
від “____“__________20____
ПОГОДЖЕНО ПОГОДЖЕНО
Кредитно-фінансова установа Головний розпорядник коштів
__________________________ _________________________
Реєстр № ________
позичальників, які отримали кредит у ___________________________________________________________________________
за Програмою відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. _______________ на 2017-2021роки (“Теплий дім“) за _________ 20___ рік.
(місяць)
Реквізити кредитно-фінансової установи:______________________________________________________________________
№ з/п | Назва позичальника | ЄДРПОУ | Ціль кредиту | № і дата кредитного договору |
Строк кредитного договору | Сума кредиту, грн. | Розмір компенсації, грн. |
Місце реєстрації позичальника (район, місто) |
Всього |
Кредитно-фінансова установа:__________________________________________________________________________________
“____“ _____________________ 20___р. ________________________ ______________
(посада, прізвище та ініціали) (підпис)
М.П.
Начальник управління ……………….. Підпис
Секретар ради Юрій Дмитришин
Додаток 3
до Генерального договору
про співробітництво №_____
від “____“__________20____
ПОГОДЖЕНО ПОГОДЖЕНО
Кредитно-фінансова установа Головний розпорядник коштів
__________________________ _________________________
Зведений реєстр № ______
позичальників, які отримали кредит у ___________________________________________________________________________
за Програмою відшкодування частини кредитів, отриманих ОСББ, ЖБК на впровадження заходів з енергозбереження, реконструкції і модернізації багатоквартирних будинків у м. ____________на 2017-2021 роки (“Теплий дім“) за _________ 20___ рік.
(місяць)
Реквізити кредитно-фінансової установи:________________________________________________________________________
№ з/п | Назва позичальника | ЄДРПОУ | Ціль кредиту | № і дата кредитного договору |
Строк кредитного договору | Сума кредиту, грн. | Розмір компенсації, грн. |
Всього |
Кредитно-фінансова установа:__________________________________________________________________________________
“____“ _____________________ 20___р. ________________________ ______________
(посада, прізвище та ініціали) (підпис)
М.П.
Начальник управління ………. Підпис
МП
Секретар ради Юрій Дмитришин
Додаток 4
до Генерального договору
про співробітництво №_____
від “____“__________20____
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ,
які необхідні для відшкодування частини кредиту
(зберігаються у кредитно-фінансовій установі)
-
Статут ОСББ.
2. Свідоцтво про державну реєстрацію, а у разі, якщо воно не видавалося, – виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3. Наказ (витяг з протоколу) про призначення керівників на посади.
4. Копії паспортів керівника, головного бухгалтера, інших уповноважених осіб, які мають право підпису відповідних договорів та/або документів, що подаються до банку, засновників; копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів вищезазначеним особам.
5. Копія рішення відповідних органів управління позичальника (зборів членів ОСББ, спостережної ради, правління тощо) про отримання кредиту та проведення енергозберігаючих робіт, ремонту, модернізації будинку.
6. Кредитний договір.
7. Документи, які підтверджують цільовість використання кредитних коштів:
7.1. Рахунки – фактури.
7.2. Договір купівлі-продажу або документ, що підтверджує сплату коштів за придбаний товар або виконані роботи (копія).
7.3. Акт перевірки цільового використання коштів за кредитом або документ, що підтверджує факт впровадження енергозберігаючих заходів.
7.4. Акт прийому-передачі товару/Акт про надання послуг або накладна на товар/Акт виконаних робіт
Секретар ради Юрій Дмитришин